Hjertescanning i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Dictes mor

I dag var vi afsted til hjertescanningen, og det gik bare så fint. Vores lille myr har et helt perfekt hjerte sagde lægen, det kunne ikke være finere. Det er jo bare så dejligt at få at vide Så vi er meget glade nu, og også lettede Man kan ikke lade være med at blive nervøs lige før sådan en undersøgelse. Men sikke en lettlse, når den er overstået. Nu venter md scanningen, men mon ikke også den lille klarer den med bravour. Det tror jeg, den er i hvert fald meget livlig, sparker sin mor hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

oo

aj hvor dejligt! tillykke!!

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

Det er da bare helt fantastisk  Dejligt at høre!!!!

Anmeld

26. oktober 2009

anna-jonas

Så skønt for jer......................

Held og lykke med MD-scanningen.

Anmeld

26. oktober 2009

Bondepigen

Hvor er det dejligt ... Tillykke.

Det er altid rart at blive beroliget med at alt er som det skal være!

Ååh hvor jeg dog glæder mig til at se jeres lille bebs, når han/hun kommer ud til jer!!!

Anmeld

27. oktober 2009

Karo

Majastina skriver:

I dag var vi afsted til hjertescanningen, og det gik bare så fint. Vores lille myr har et helt perfekt hjerte sagde lægen, det kunne ikke være finere. Det er jo bare så dejligt at få at vide Så vi er meget glade nu, og også lettede Man kan ikke lade være med at blive nervøs lige før sådan en undersøgelse. Men sikke en lettlse, når den er overstået. Nu venter md scanningen, men mon ikke også den lille klarer den med bravour. Det tror jeg, den er i hvert fald meget livlig, sparker sin mor hele tiden.

Det var vel nok gode nyheder. Dejligt at jeres lille myr har det godt og ikke fejler noget.

Katja

Anmeld

27. oktober 2009

TbCp

Skønt skønt skønt!

Anmeld

27. oktober 2009

Vinker

Åååh hvilken lettelse  Det er SÅ skønt at høre at det kun var positive ord I fik af vide  Så kan I tage det roligt igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.