Billigt hotel i Paris??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har en plan

Den er nærmest en tretrinsraket og der er ingen ud over min mor som bliver indviede lige foreløbig - men jeg vil så nødigt skjule noget fpr jer piger så here goes:

1.Min kæreste tror vi skal holde jul her i DK med min familie. Da hans egen har en butik at passe som er åbent i julen har de ikke mulighed for at komme herned og sidste år holdt vi jul i Sverige hvor min mor og søster så fløj derop. Meeeen jeg tror inderst inde min mand vil komme til at få lidt hjemve i julen, i et andet land, med andre traditioner osv, og de næste år kommer vi nok til at være i DK også pga den lille så jeg vil give ham billetter til Stockholm som en lille kærestegave (de koster 299 stk) så vi tager derop og holder jul med hans familie

2. Hans største ønske var at vi kom ud at rejse sammen en sidste gang inden vi bliver tre, men fordi jeg har været så træt og økonomien så stram har vi helt opgivet at lægge planer. Nu har jeg så fundet billetter til Paris hvor vi simpelthen kan flyve fra Stockholm d.29.december og holde nytår i Paris og så

3.flyve hjem til Ålborg hvorfra der er 2 timers tog til Århus for bare 2000kr IALT!!!

Dvs jeg giver ham

1.julen i Stockholm m familien

2.nytår i paris

3.hjemrejse til Ålborg 4.januar, dvs der hvor ferien alligevel slutter så han ikke skal tage mere end 1 dag ekstra fri

Men piger: HJÆÆÆLP!!!! Jeg skal bruge links til RIGTIG billige hoteller i Paris. De må gerne være knapt så luxuriøse, bare de ligger nogenlunde centralt og er BILLIGE!!! Jeg forstiller mig max. 600-700kr pr overnatning...

Nogen som har været dernede og kan anbefale noget??

Kh

Rosa - fuld af hjertebanken over alle de romantiske planer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Miss BananaHammock

Har du prøvet hotels.com?
eller hostel.com
eller hostelworld.com

Og lyder som en fantastisk overraskelse!

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

DET der er virkelig stort af dig Rosa! Din kæreste må være fantastisk glad for at have en kvinde som dig i sit liv Nu får jeg helt lyst til også at gå igang med diverse romantiske planer *griner*

Anmeld

26. oktober 2009

TbCp

Rosa skriver:

Jeg har en plan

Den er nærmest en tretrinsraket og der er ingen ud over min mor som bliver indviede lige foreløbig - men jeg vil så nødigt skjule noget fpr jer piger så here goes:

1.Min kæreste tror vi skal holde jul her i DK med min familie. Da hans egen har en butik at passe som er åbent i julen har de ikke mulighed for at komme herned og sidste år holdt vi jul i Sverige hvor min mor og søster så fløj derop. Meeeen jeg tror inderst inde min mand vil komme til at få lidt hjemve i julen, i et andet land, med andre traditioner osv, og de næste år kommer vi nok til at være i DK også pga den lille så jeg vil give ham billetter til Stockholm som en lille kærestegave (de koster 299 stk) så vi tager derop og holder jul med hans familie

2. Hans største ønske var at vi kom ud at rejse sammen en sidste gang inden vi bliver tre, men fordi jeg har været så træt og økonomien så stram har vi helt opgivet at lægge planer. Nu har jeg så fundet billetter til Paris hvor vi simpelthen kan flyve fra Stockholm d.29.december og holde nytår i Paris og så

3.flyve hjem til Ålborg hvorfra der er 2 timers tog til Århus for bare 2000kr IALT!!!

Dvs jeg giver ham

1.julen i Stockholm m familien

2.nytår i paris

3.hjemrejse til Ålborg 4.januar, dvs der hvor ferien alligevel slutter så han ikke skal tage mere end 1 dag ekstra fri

Men piger: HJÆÆÆLP!!!! Jeg skal bruge links til RIGTIG billige hoteller i Paris. De må gerne være knapt så luxuriøse, bare de ligger nogenlunde centralt og er BILLIGE!!! Jeg forstiller mig max. 600-700kr pr overnatning...

Nogen som har været dernede og kan anbefale noget??

Kh

Rosa - fuld af hjertebanken over alle de romantiske planer

Åhhh hvor fedt!!!

Kender desværre ikke noget til nogle hoteller i Paris... men hav en rigtig god tur.

Hilsen Tina (som sammen med sin mand har overvejet nytår i Berlin)

Anmeld

26. oktober 2009

oo

åh Rosa, jeg ville ønske du var min kæreste

Anmeld

26. oktober 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

åh Rosa, jeg ville ønske du var min kæreste

Hahaha hvor er du sød! Men jeg synes nu det er ved at være MEGET længe siden jeg har været særligt romantisk eller det der ligner - de sidste 3 måneder har jeg tøffet rundt i hjemmbukser og gylpet og haft bylder i ansigtet og klaget min graviditetsnød - jeg synes sgu manden har fortjent en medalje!!!

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Rosa skriver:

Hahaha hvor er du sød! Men jeg synes nu det er ved at være MEGET længe siden jeg har været særligt romantisk eller det der ligner - de sidste 3 måneder har jeg tøffet rundt i hjemmbukser og gylpet og haft bylder i ansigtet og klaget min graviditetsnød - jeg synes sgu manden har fortjent en medalje!!!

Ja sådan har jeg det også! Så snart kvalmen har lagt sig må jeg finde på noget rigtig godt! For jeg må også være ganske træls lige nu! Men tog da i biffen med ham igår på trods af meget slem kvalme og fare for opkast midt i biografen. Men armerede mig med poser og så afsted, haha!

Anmeld

26. oktober 2009

Lullaby

Vores hotel i Paris hed hotel houseman peletier og det var bare superlækkert. En sidegade til den store vej så der var ikke så megen trafik men kun 5 min til 2 forskellige metroer. Der var elevator. Gratis net og morgenmad koster 6 euro pr næse. Vi gav 1500 for 2 overnatninger og 3 dage

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Så tilbød en overvældet og grådkvalt svigermor lige at betale 5000 SEK til hotellet - bare vi kom derop til jul Så det der skulle være min store dyre gave til mein schatz er nu blevet til en fællesgave fra svigerforældrene og min mor (som tilbød at give billetten tur-retur til Paris trods det at hun skal flytte og lige har købt lejlighed) til os... Jeg kommer max til at smide 1500kr i alt til hotellet for at betale os hen til en god beliggenhed. det bliver ikke luksus, men det bliver i hjertet af den smukke by, nær Sacre Coeur og ned mod Champs Elysees

Gotta love family!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.