Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2021

Anonym trådstarter

Hjælp med at afkode. Jeg er 29 og stoppede på p-piller for et år siden pga. hormonel hovedpine. For en måneds tid siden besluttede vi os for at begynde at prøve at blive gravide - velvidende om at det kan tage lang tid, fordi jeg stadig har en meget uregelmæssig cyklus og derfor ikke ved, hvornår jeg har ægløsning. Nå men anyways … nu kun en måned efter “projekt baby” er sat i gang har jeg taget en “tidlig graviditetstest fra apoteket”. Og jeg synes, jeg kan ane en meget svag positiv streg. Eller ser jeg syner? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Hjælp med at afkode. Jeg er 29 og stoppede på p-piller for et år siden pga. hormonel hovedpine. For en måneds tid siden besluttede vi os for at begynde at prøve at blive gravide - velvidende om at det kan tage lang tid, fordi jeg stadig har en meget uregelmæssig cyklus og derfor ikke ved, hvornår jeg har ægløsning. Nå men anyways … nu kun en måned efter “projekt baby” er sat i gang har jeg taget en “tidlig graviditetstest fra apoteket”. Og jeg synes, jeg kan ane en meget svag positiv streg. Eller ser jeg syner? 

Kan sagtens se stregen, men der er desværre  erfaring med at dem fra apoteket altid laver en lille streg. Prøv igen om 1-2 dage og evt. med en anden slags test  

Anmeld Citér

29. maj 2021

Baby.mamma

Jeg vil råde dig til at bruge en anden test, de der kan du ikke rigtig aflæse og få et ordenligt svar, da de laver de streger som du ser der. Prøv en ny test om nogle dage

Anmeld Citér

29. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg har desværre også testet positiv 3 gange på disse test, hvor jeg ikke var gravid

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Godt I siger det! Det virker også næsten for godt til at være sandt. Jeg prøver en anden test om et par dage ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.