Hjælp hvilken trampolin skal jeg købe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2021

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg vil gerne købe en ny stor trampolin til haven. Vi har haft de billige fra jem og fix men syntes ikke hoppe effekten et god på dem. 

Min bror har købt en stor dyr trampolin med tykke ben fra bilka og den er sku hård at hoppe på. 

Her hvor vi er flyttet hen står der en gammel uden net som mine børn er vilde med da de kan hoppe højt men den føltes ikke sikker.

Mine børn er 5år og 7år og elsker at lave salto 

Hvilken har i ? Og er det en i vil anbefale eller fraråde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2021

Lje

Jeg vil gerne købe en ny stor trampolin til haven. Vi har haft de billige fra jem og fix men syntes ikke hoppe effekten et god på dem. 

Min bror har købt en stor dyr trampolin med tykke ben fra bilka og den er sku hård at hoppe på. 

Her hvor vi er flyttet hen står der en gammel uden net som mine børn er vilde med da de kan hoppe højt men den føltes ikke sikker.

Vi har købt en Berg Comfort 480 med højt net til sommerhuset. Hvad jeg kunne søge mig frem til, er Berg en rigtig god kvalitet og blev anbefalet mange steder. Vi gav lige over 5000 kr. inkl. stige. 

Både små, mellem (6 år) og barnlige voksne er glade for vores. Der nu har stået ude i alt slags vejr i 2 år og en klud i sidste weekend gjorde den klar igen. Vi fortryder ikke vores køb. 

Vh.

Anmeld Citér

28. maj 2021

1518

Vi startede med en trampolin fra Jysk. Og vi blev hurtigt trætte af den, bl.a. fordi der samlede sig vand inde i kantbeskyttelsen, som løb ud på selve trampolinen, når man hoppede på den. Den omkom “desværre” i en sommerstorm, og så investerede vi i en Salta i stedet. Det har vi ikke fortrudt

Anmeld Citér

28. maj 2021

Ellie79

anna111 skriver:

Vi har en Berg ultim favori inground, drengene er mega glade for den og bruger den virkelig meget. Før havde vi en Selta og den var fin men slet ikke den samme hoppe glæde at måle på ungerne. De er 10 og 6 år. 

Anmeld Citér

28. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har en berg grand favorit 520 inground med net om. Vi er super glade for den og god at hoppe på både for helt små børn og voksne

Anmeld Citér

29. maj 2021

Babilooo

Ampel 24. Vi har en der er 10 år gammel - still going strong.

ville aldrig købe noget billigt bras... holder ikke. 

Anmeld Citér

29. maj 2021

Mabo95

Vi har en salta og den er vi meget glade for 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.