inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej Alle

kunne godt tænke mig at høre om hvor mange blev gravid efter første inseminering?

Jeg blev insemineret (IÚIL-D) for første gang D. 18/6 og har siden haft ømme- og spændte bryster, kvalme (om and off) og mens ligne smerter (som jeg ellers aldrig har inden). Er det normalt, selv hvis man så ikke er blevet gravid denne gang? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2021

Anonym

Hvis du har fået en ægløsningssprøjte, så kan det være den, der giver alle de symptomer. Men det kan også være fordi du er gravid. Du må vente til testdag :-)

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar

Anmeld Citér

28. maj 2021

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

Jeg blev gravid efter første forsøg

Men ja, symptomerne kan også komme af Ovitrellen. Jeg testede alle dagene for at se hvornår det var ude af kroppen. Testen var negativ på 8. dagen. Så var jeg helt sikker på at det var baby der lavede en streg og ikke ægløsningssprøjten

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Lotuus5 skriver:

Jeg blev gravid efter første forsøg

Men ja, symptomerne kan også komme af Ovitrellen. Jeg testede alle dagene for at se hvornår det var ude af kroppen. Testen var negativ på 8. dagen. Så var jeg helt sikker på at det var baby der lavede en streg og ikke ægløsningssprøjten

Tak for svar ��

prøvede at teste i morges som var negativ, men kunne ikke lige lag være med at prøve igen her til aften ��

sikkert ikke nemt at se på billede, men synes jeg kan se en meget svag lyserød streg ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar ��

prøvede at teste i morges som var negativ, men kunne ikke lige lag være med at prøve igen her til aften ��

sikkert ikke nemt at se på billede, men synes jeg kan se en meget svag lyserød streg ��

Lad vær*

Anmeld Citér

30. maj 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Hvornår fik du ovitrelle? 

Anmeld Citér

30. maj 2021

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Hvornår fik du ovitrelle? 

D. 17, så det burde da gerne ikke være det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.