Super ømt underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg har den sidste uge til halvanden været meget øm i det allernederste af maven. Har tænkt det var indbildning, men nu gør det efterhånden ret ondt når jeg nyser og hoster hvis ikke jeg spænder op først. Ved ikke om det er det andre refererer til som tyngdefornemmelse? Det føles som om noget bag skambenet er meget oppustet. Forventer mens på tirsdag, men kender ikke min cyklus så godt endnu, så den kan komme når som helst. Er der nogen der har erfaringer med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2021

Anonym

Ved smerte/ubehag ville jeg kontakte lægen

Du kan jo evt tage en graviditetstest inden da

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved smerte/ubehag ville jeg kontakte lægen

Du kan jo evt tage en graviditetstest inden da

Tak, det vil jeg gøre hvis det bliver for slemt. Lige nu er det mere ømhed/ubehag end decideret smerter

Jeg tog en negativ test i mandags og tænker at prøve igen i weekenden

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym

Jeg oplever det samme. Dog er det mere smerter i den ene side og en kildende følelse. Er bange for det bare er luft i maven. For jeg har det mest sidst på formiddagen/lidt over middag. Og så mærker jeg ikke mere til det. Har dog ømme bryster. Mest det højre. Synes de er mere ømme end de plejer. Havde ægløsning for 6 dage siden. 

Håber for dig, at den er der, og krydser alt hvad jeg kan ��

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplever det samme. Dog er det mere smerter i den ene side og en kildende følelse. Er bange for det bare er luft i maven. For jeg har det mest sidst på formiddagen/lidt over middag. Og så mærker jeg ikke mere til det. Har dog ømme bryster. Mest det højre. Synes de er mere ømme end de plejer. Havde ægløsning for 6 dage siden. 

Håber for dig, at den er der, og krydser alt hvad jeg kan ��

Uha, det er spændende!

Jeg krydser også for dig

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Opdatering: har her til aften fået voldsomme smerter der minder om en blanding af kraftige menssmerter og brændende ligamentsmerter der primært sidder i højre side og i midten. Får voldsomme jag når luft passerer forbi og panodil virker ikke super godt. Jeg havde en lille mens for 3 uger siden, så tænker GUL er udelukket? 

Ringer selvfølgelig til vagtlægen hvis det fortsætter, men hold op hvor er jeg forvirret. Nogle der har prøvet noget lignende? Det her er ikke en normal mens, hvis det er det der er på vej. 

Anmeld Citér

28. maj 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Opdatering: har her til aften fået voldsomme smerter der minder om en blanding af kraftige menssmerter og brændende ligamentsmerter der primært sidder i højre side og i midten. Får voldsomme jag når luft passerer forbi og panodil virker ikke super godt. Jeg havde en lille mens for 3 uger siden, så tænker GUL er udelukket? 

Ringer selvfølgelig til vagtlægen hvis det fortsætter, men hold op hvor er jeg forvirret. Nogle der har prøvet noget lignende? Det her er ikke en normal mens, hvis det er det der er på vej. 

Jeg har været igennem et forløb hvor det føltes som plukveer der kom.. var ikke gravid...

vister sig at være min mørbradsmuskel der var overbelastet af at jeg skubber hoften ud når jeg bærer på den mindste... det skæve vrid havde overbelastet den...

jeg var også ved at være grædefærdig af smerter til sidst..

det blev konstateret ved en gynækolog... jeg fik nogle øvelser jeg skulle lave og allerede efter første gang forsvandt det..

jeg håber du fik fat i vagtlægen og har det bedre nu?

Anmeld Citér

28. maj 2021

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg har været igennem et forløb hvor det føltes som plukveer der kom.. var ikke gravid...

vister sig at være min mørbradsmuskel der var overbelastet af at jeg skubber hoften ud når jeg bærer på den mindste... det skæve vrid havde overbelastet den...

jeg var også ved at være grædefærdig af smerter til sidst..

det blev konstateret ved en gynækolog... jeg fik nogle øvelser jeg skulle lave og allerede efter første gang forsvandt det..

jeg håber du fik fat i vagtlægen og har det bedre nu?

Av av, det lyder ikke rart  

Tak, det gik i sig selv igen og er nu bare øm hver gang jeg bruger musklerne i området. Genkender det som ligamentsmerter fra sidst, så tror måske bare jeg blev forskrækket i går over intensiteten. Holder øje med det og kontakter lægen hvis der bliver noget igen

Anmeld Citér

28. maj 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Kan det være ÆL? Jeg er øm i underlivet i 4-7 dage omkring ÆL. Stopper som regel på ÆL-dagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.