Ferdinans bøfhus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange *ér giver du dem? :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.733 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig været der før, men har nu bestilt bord til manden og jeg til næste uge. Hvad er din mening/erfaring om dem? Gerne skriv hvilken by, du har været i for at spise der

Hvor mange stjerner giver du dem?

Du kan svare flere gange, hvis du har været på forskellige Ferdinans i forskellige byer, og oplevelsen var forskellig

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2021

Janey

Profilbillede for Janey

Hvis du vil have anmeldelser, tænker jeg at det er bedre at kigge på tripadvisor eller trustpilot. Jeg har personligt aldrig hørt om restauranten, så kan ikke give en vurdering.

Anmeld Citér

27. maj 2021

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Det ligner godt nok skjult reklame/ brugerundersøgelse

Jeg har aldrig hørt om restauranten 

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Skjult reklame? Hvad jeg kan læse mig til, så har den i slagelse ligget der siden 1990. Har bare aldrig været det. Og den i Ringsted ser ud til at være mest omtalt, men nu står jeg og skal til Slagelse, og kan se på Instagram at den i Ringsted har langt, langt flere følgere end den i slagelse, så bliver da nervøs for om det overhoved er er godt sted Så derfor søger jeg personlig erfaring

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Hvis du vil have anmeldelser, tænker jeg at det er bedre at kigge på tripadvisor eller trustpilot. Jeg har personligt aldrig hørt om restauranten, så kan ikke give en vurdering.

Tak for ideen. Jeg bruger altid trustpilot til online-handel, men man kan også tjekke resturanter ud, så tak.

Anmeld Citér

27. maj 2021

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg har været på den i Ringsted mange gange, og jeg er aldrig blevet skuffet. Rigtig god mad, god servicering og jeg syntes også at priserne er rimelige

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym

Det er virkelig mange år siden at jeg har været på den i Slagelse, men altså jeg har altid kun hørt godt om den, så det tror jeg bestemt ikke du behøver være nervøs for.

Bon appetit.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.