Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Jeg kan godt se den, men jeg har desværre også oplevet lignende uden at være gravid. Dog har jeg også oplevet at skrive netop dette til en anden tråd, hvor ts viste sig at være gravid. Så test igen på fredag hvis mens udebliver (dette råd giver jeg altid, og kan slet ikke selv holde det - men det er nu engang det klogeste)

Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste som kan se stregen. Man føler sig lidt skør, når man står og skal forsøge at se om den er der eller ej. Jeg tror jeg prøver med en anden test i morgen, for er ret så spændt, så kan nok ikke vente helt til på fredag (selvom jeg godt ved, at det er bedst at vente). Min egen erfaring er dog, at når den har været negativ for mig, så har der ikke været nogen tvivl. Den har været helt hvid uden nogen antydning af en streg.

Det lyder også underligt, hvis dem fra apoteket generelt er dårlige. Umiddelbart ville man tænke, at de var meget pålidelige  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg fik disse fra apoteket sidste uge. Og en blodprøve har lige bekræfter at jeg ikke er gravid. Apotekets viser altid positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2021

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Jeg fik disse fra apoteket sidste uge. Og en blodprøve har lige bekræfter at jeg ikke er gravid. Apotekets viser altid positiv

Det er jeg ked af at høre! Håber at den er der for jer næste gang! 

Men det er da lidt mystisk, at de er så dårlige hvis det virkelig er noget helt generelt. 

Anmeld Citér

26. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre! Håber at den er der for jer næste gang! 

Men det er da lidt mystisk, at de er så dårlige hvis det virkelig er noget helt generelt. 

Jeg håber selvfølgelig for dig at dine er positive. 
prøv evt. et andet mærke. Alle mine andre var negative.

men ja.. helt enig. Man skulle netop mene at testene på apoteket burde være sikre. Prisen er også noget højere. Jeg tør ikke købe dem igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.