Hvilke bivirkninger har i af Ovitrelle ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2021

Luna_s

Som der står i overskriften, hvad oplever i, og hvor længe efter i har taget sprøjten?   (Dem der også tager tamoxifen, må også meget gerne byde ind.)

Er i gang med 3. IUI, og jeg synes simpelthen der er så meget gang i mit underliv hele tiden (murren ), men altid først 7-8 dage efter jeg har taget Ovitrelle. Og også når jeg ikke har været gravid.

Det er grænsende til lidt ubehageligt, men jeg ved ikke om det er meget normalt?  

Jeg får tamoxifen 5 dage i starten af min cyklus, jeg tænker ikke det er derfor, men oplever nogen noget lignende må i da gerne lige skrive  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2021

Chloe92

Profilbillede for Chloe92
Luna_s skriver:

Som der står i overskriften, hvad oplever i, og hvor længe efter i har taget sprøjten?   (Dem der også tager tamoxifen, må også meget gerne byde ind.)

Er i gang med 3. IUI, og jeg synes simpelthen der er så meget gang i mit underliv hele tiden (murren ), men altid først 7-8 dage efter jeg har taget Ovitrelle. Og også når jeg ikke har været gravid.

Det er grænsende til lidt ubehageligt, men jeg ved ikke om det er meget normalt?  

Jeg får tamoxifen 5 dage i starten af min cyklus, jeg tænker ikke det er derfor, men oplever nogen noget lignende må i da gerne lige skrive  

Jeg har lige taget Otrivelle for 3.gang, må gerne lykkedes denne gang

Jeg har fået forskellige hormoner ved hver iui, så jeg tror også de har spillet ind. Men hver gang har jeg haft kvalme, været meget oppustet, træthed + hovedpine. Det har varet ved til mens synes jeg faktisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.