Hmm hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

nilletøz

Nu har jeg siddet og kigget kageklubbens debat rum igennem - igen...
Men synes det er forvirrede, jeg kan ikke finde en opskrift på MMfen....

hjæææælp!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

3rollinger

nilletøz skriver:

Nu har jeg siddet og kigget kageklubbens debat rum igennem - igen...
Men synes det er forvirrede, jeg kan ikke finde en opskrift på MMfen....

hjæææælp!!!!!

Jamen, den ligger saamaend under opskrifter

https://www.baby.dk/debat/22541pi1/kageklubben/kun-til-opskrifter.aspx

Der ligger ligeledes de andre "basisopskrifter" som bunde, smoercreme og forskelligt fyld.

Hvis du saa kigger under trin for trin traaden, kan du ogsaa se hvordan du skal baere dig ad med at komme i gang.

Hvis du bare bruger de 4 traade der er laaste, tror jeg det bliver meget lettere.

God fornoejelse!!

Anmeld

26. oktober 2009

eirene

Jamen den ligger under opskrifter...

Øverst i forum ligger altid opskrifter og der kigger du bare siderne igennem, så kommer den...

Anmeld

27. oktober 2009

nilletøz

3rollinger skriver:

Jamen, den ligger saamaend under opskrifter

https://www.baby.dk/debat/22541pi1/kageklubben/kun-til-opskrifter.aspx

Der ligger ligeledes de andre "basisopskrifter" som bunde, smoercreme og forskelligt fyld.

Hvis du saa kigger under trin for trin traaden, kan du ogsaa se hvordan du skal baere dig ad med at komme i gang.

Hvis du bare bruger de 4 traade der er laaste, tror jeg det bliver meget lettere.

God fornoejelse!!

Ok tusind tak for hjælpen...

Men skal lige høre om en ting, hvad er forskellen på mmf og sugapasta? hmm gud ved om jeg nogensinde for lavet den kage, når jeg er så meget i tvivl....!

Anmeld

27. oktober 2009

mariamiss6

nilletøz skriver:

Ok tusind tak for hjælpen...

Men skal lige høre om en ting, hvad er forskellen på mmf og sugapasta? hmm gud ved om jeg nogensinde for lavet den kage, når jeg er så meget i tvivl....!

sugarpaste er bare noget man kan købe færdigt vidst... det er vidst det de har i panduro for eksempel... det endelige resultat vil være det samme...

MMF er bare hjemmelavet fondant, en slags discount vare...

I øvrigt er jeg mest til denne opskrift

100 g skumfiduser
1 spsk vand
1 spsk olie
ca 400 gram flormelis (jeg foreslår at hælde kun det halve i til en start, og der skulle gerne blive en god sjat tilbage)

Anmeld

27. oktober 2009

nilletøz

mariamiss6 skriver:

sugarpaste er bare noget man kan købe færdigt vidst... det er vidst det de har i panduro for eksempel... det endelige resultat vil være det samme...

MMF er bare hjemmelavet fondant, en slags discount vare...

I øvrigt er jeg mest til denne opskrift

100 g skumfiduser
1 spsk vand
1 spsk olie
ca 400 gram flormelis (jeg foreslår at hælde kun det halve i til en start, og der skulle gerne blive en god sjat tilbage)

Ok, ja så tror jeg snart den er røget ind på lystarvlen.. hehe.. Vil super gerne lave en fodbold lagkage til min søn 1års fødselsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.