"Velkommen hjem" på tv3...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Honningblomst

Hej piger...

Er der nogen af jer der har set det program...hvad synes I om det. Ville I kunne være med i et sådan program eller kunne I finde på at melde en I holdt af til det?

Jeg sidder og summer lidt....og trænger til at høre andres mening, om konceptet og om hvordan man ville have det med at være ufrivillig deltager?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

NaFe

Jeg har set det et par gange.. og syntes egentlig rigtig godt om det. man kan se på folk a de bliver meget rørt over a der nogen der tænker på dem og gerne vil dem noget godt. har selv overvejet og melde mig mor til det. Syntes hun trænger til en opmundtring oven på alt det med a min far er skredet... og han har jo fået hele stuen, så der kunne der jo laves noget. Men jeg syntes egentlig det fint...

Anmeld

26. oktober 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Jeg har set det et par gange.. og syntes egentlig rigtig godt om det. man kan se på folk a de bliver meget rørt over a der nogen der tænker på dem og gerne vil dem noget godt. har selv overvejet og melde mig mor til det. Syntes hun trænger til en opmundtring oven på alt det med a min far er skredet... og han har jo fået hele stuen, så der kunne der jo laves noget. Men jeg syntes egentlig det fint...

Ja, ikke...det virker nemlig meget oprigtigt og med en god intention..er glad for det ikke kun er mig der ser sådan på det.

Tak for dit svar..

Knus..

Anmeld

26. oktober 2009

jannie

jeg syntes da bestemt at det er en pæn tanke at melde nogen man holder af til det program. det er jo ikke et progran hvor de udsættes for hverken det ene eller det andet - ud over noget dejligt og positivt.

syntes det må være dejligt at komme hjem til et hjem som er blevet sat i stand af en flok mennesker som holder af en og vil en det bedste.

jannie

Anmeld

26. oktober 2009

Honningblomst

jannie skriver:

jeg syntes da bestemt at det er en pæn tanke at melde nogen man holder af til det program. det er jo ikke et progran hvor de udsættes for hverken det ene eller det andet - ud over noget dejligt og positivt.

syntes det må være dejligt at komme hjem til et hjem som er blevet sat i stand af en flok mennesker som holder af en og vil en det bedste.

jannie

Tak for svar... det er også sådan jeg har set på det og tænkt...men blev pludselig lidt bekymret om det ville være for meget.

Knus..

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Jeg synes det er super og har fået rigtig god inspiration til hvordan børneværelset skal være  Synes man skal være forsigtig når man melder folk til sådan nogle programmer, men synes det har set ud til at have været en god beslutning i alle tilfældene. Det er jo folk som ikke har haft tid/råd/overskud til at holde deres bolig ved lige, så den i de fleste tilfælde er blevet mega slidt og grim! Så tror jeg kun man kan blive positivt overrasket! Derimod skal man nok ikke gøre det med nogle som rent faktisk holder hjemmet i stand, bare fordi man fx. synes deres stil er gammeldags eller grim. Men det er jo nok tydeligt at se om folk er glade for deres hjem og indretning eller ej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.