Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej alle håbefulde kvinder ☺️ 

Kender i det, man er gået 5 dage over mens og din cyklus er normalt altid til tiden, men et hav af negative tests? 

Det er som om du får et lille håb, men stadig ikke tør tro på det, da gt er negativ.

Jeg bliver en smule ked af det hvergang mens rammer alligevel. Det er frusterende at man ikke ved om der går 6 måneder, 1 år eller meget længere. 

Vh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2021

Anonym

Kender det! 

Vi endte dog med at få hjælp, da kærestens sædkvalitet var nedsat. Da vi fik hjælp, var der bid i første forsøg. 

Held og lykke! Krydser fingre for heldet snart er med jer

Anmeld Citér

21. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender det! 

Vi endte dog med at få hjælp, da kærestens sædkvalitet var nedsat. Da vi fik hjælp, var der bid i første forsøg. 

Held og lykke! Krydser fingre for heldet snart er med jer

Tusind tak! 

hvor længe gik der før i søgte hjælp? 
Jeg har aldrig rigtig interesseret mig for emnet “hvordan bliver man gravid” da det ikke har været aktuelt før nu

Anmeld Citér

21. maj 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak! 

Jeg har aldrig rigtig interesseret mig for emnet “hvordan bliver man gravid” da det ikke har været aktuelt før nu

Kender det så godt!

Vi skal til at starte behandling, håber virkelig vi får hurtigt held med det. Vi er på 15. måned uden held. 

I kan blive henvist til behandling når I har prøvet i et år, medmindre én af jer har kendte sygdomme der påvirker fertiliteten, så kan I blive henvist tidligere. :-)

Anmeld Citér

21. maj 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak! 

Vi søgte hjælp efter et år.  

Her stod den på IVF behandling, og jeg synes behandlingen lyder værre når man læser om det, end det var for mig ihvertfald. 

Anmeld Citér

21. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi søgte hjælp efter et år.  

Her stod den på IVF behandling, og jeg synes behandlingen lyder værre når man læser om det, end det var for mig ihvertfald. 

Tusind tak for jeres svar. Det er rart man kan få erfaring og gode råd med på vejen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.