Vidunderlige uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

LauraLW

Er der nogen der kender den bog?

Eller vil anbefale andre gode bøger om babys udvikling som man kunne ønske sig?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

copt

Hej,

Jeg har lånt den på biblo og skal til at læse den. Jeg tror at den er god, den forklarer om de tigerspring som bebs går igennem i løbet af de første par år. Har kun hørt positivy om den.

Derudover ha jeg hørt at bogen: Godnat og sov godt - skulle være god. Den skulle komme med en god "opskrift" på hvordan man lærer bebs at sove i sin egen seng uden problemer.

Så er der også bogén "Født Klog"- den forklarer lidt om at de små babyer forstår os mere end vi umiddelbart tror. Spændende læsning.

Håber det gir' lidt inspiration. God læselyst

Anmeld

26. oktober 2009

Lise

Jeg kender lidt til den, men har den ikke selv. Jeg læste om udviklingstrinene på nettet. Men mon ikke man kan læse mere i bogen? Jeg ønsker mig i hvert fald bogen (Vidunderlige uger).

Ellers ved jeg ikke med andre bøger. Jeg googlede de ting jeg havde brug for, og mht sovning, som har været et kæmpe problem hos os, så lånte jeg en stak sove-bøger på bibberen, og skimmede dem igennem for at se hvad jeg kunne bruge til noget. Tænkte at hvis der var en der var særlig god, kunne jeg jo købe den..

Den eneste bog jeg har købt er "Leg med din baby", og den kan jeg godt anbefale. Heri kan man finde inspiration til hvordan man stimulerer spædbarnets sanser mm. Den er delt op i 1-3 mdr, 3-6 mdr., 6-9 mdr og 9-12 mdr. Den synes jeg er god.

Anmeld

26. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Jeg kender lidt til den, men har den ikke selv. Jeg læste om udviklingstrinene på nettet. Men mon ikke man kan læse mere i bogen? Jeg ønsker mig i hvert fald bogen (Vidunderlige uger).

Ellers ved jeg ikke med andre bøger. Jeg googlede de ting jeg havde brug for, og mht sovning, som har været et kæmpe problem hos os, så lånte jeg en stak sove-bøger på bibberen, og skimmede dem igennem for at se hvad jeg kunne bruge til noget. Tænkte at hvis der var en der var særlig god, kunne jeg jo købe den..

Den eneste bog jeg har købt er "Leg med din baby", og den kan jeg godt anbefale. Heri kan man finde inspiration til hvordan man stimulerer spædbarnets sanser mm. Den er delt op i 1-3 mdr, 3-6 mdr., 6-9 mdr og 9-12 mdr. Den synes jeg er god.

Super! Tror nemlig jeg vil ønske mig et par til jul... Regner ikke med at jeg skal have et helt biblo, men hvis de er gode, så tænker jeg det er rart med lidt opslagsværker.

Den der Leg med din baby, er det den fra Politikkens forlag?

Anmeld

26. oktober 2009

Lise

LauraLW skriver:

Den der Leg med din baby, er det den fra Politikkens forlag?

Ja,

Den er skrevet af en der hedder Mette Vainer Wegloop 

Anmeld

26. oktober 2009

A.

jeg har den og er bare såååååååå glad for den kan helt klart anbefale den!

Anmeld

26. oktober 2009

A.

og ja leg med din baby og leg med dit barn fra politikens er rigtigt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.