Hjælp til tydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den der?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.267 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget denne tidlig test. Hvad siger i? Er det en skyggestreg eller en rigtig? Jeg skulle være 3+2 idag

Jeg kunne ane stregen fra start, men er i tvivl fordi jeg har læst dårlige erfaringer om tidlig teste. Så ville lige høre jeres mening

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2021

Kontrast

Jeg synes desværre, den ser negativ ud. Men da du kun er 3+2 (hvis du er gravid) kan den jo sagtens nå at blive positiv om for eksempel 6 dage. 

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym trådstarter

Det har du ret i! sådan ser testen ud nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. maj 2021

Baby.mamma

Det er svært at sige. Min var ikke meget tydligere, men jeg kunne også se den IRL. Der var jeg 3+2. Så MÅSKE er der antydning af noget. Jeg krydser fingre. Mærket af test har jeg i øvrigt god erfaring med

Anmeld Citér

17. maj 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg kan se en meget svag streg på det sidste billede du lagde op

Er en skyggestreg betegnelsen for den streg der er i testen, altså uden at den er positiv? Nu har jeg undret mig over udtrykket nogle gange

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym trådstarter

Ja.. En skyggestreg er en meget meget svag streg som nogle gange dukker op der hvor den positive streg skumle vise sig.

Jeg synes dog ikke at skyggestreger er nemme at fange på billeder og er derfor i tvivl om denne, da jeg selv synes at jeg kan fange den

Anmeld Citér

17. maj 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Ja.. En skyggestreg er en meget meget svag streg som nogle gange dukker op der hvor den positive streg skumle vise sig.

Jeg synes dog ikke at skyggestreger er nemme at fange på billeder og er derfor i tvivl om denne, da jeg selv synes at jeg kan fange den

Tak., så har jeg forstået det rigtigt. Det er helt sikkert tydeligere i virkeligheden end på et billede. Håber den er der og bliver mere tydelig om et par dage

Anmeld Citér

17. maj 2021

BabyIgen2022

Hvad er det for et mærke? Er det en der går ned til 10? Og ikke 25 som de andre...

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym trådstarter

Det er rfsu tidlig test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.