Positiv graviditetstest men brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2021

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg tog tidligere i dag en graviditetstest som med det samme blev positiv ��

Nu var jeg så lige på toilettet 4 timer efter og ser at jeg brunt udflåd. Jeg skulle, forhåbentligt ikke, Først have mens på tirsdag.

Jeg tænker at det måske er implantationsblødning der har været lidt sent om at komme ud (hvorfor det er brunt). Så ville høre om nogen af jer havde prøvet det før og om I fik mens eller graviditeten fortsatte?

Lægger lige et billede op af testen også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2021

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Det er for sent til at være implantationsblødning, men jeg havde brunt udflåd ved mens-tidspunkt og har baby-dreng på 4 uger i favnen nu  din test er flot positiv, jeg ville umiddelbart ikke være urolig. 

Anmeld Citér

16. maj 2021

B&J

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg tog tidligere i dag en graviditetstest som med det samme blev positiv ��

Nu var jeg så lige på toilettet 4 timer efter og ser at jeg brunt udflåd. Jeg skulle, forhåbentligt ikke, Først have mens på tirsdag.

Jeg tænker at det måske er implantationsblødning der har været lidt sent om at komme ud (hvorfor det er brunt). Så ville høre om nogen af jer havde prøvet det før og om I fik mens eller graviditeten fortsatte?

Lægger lige et billede op af testen også

Ej det samme sker for mig lige nu men har ikke testet skulle få min mens på tirsdag tør næsten ikke håbe 

men stort tillykke med den lille i maven 

Anmeld Citér

16. maj 2021

Anonym trådstarter

Sjæleven skriver:

Det er for sent til at være implantationsblødning, men jeg havde brunt udflåd ved mens-tidspunkt og har baby-dreng på 4 uger i favnen nu  din test er flot positiv, jeg ville umiddelbart ikke være urolig. 

Åhh hvor dejligt at høre

Stort tillykke med ham og håber at det går samme vej for mig

Anmeld Citér

16. maj 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ej det samme sker for mig lige nu men har ikke testet skulle få min mens på tirsdag tør næsten ikke håbe 

men stort tillykke med den lille i maven 

Jeg krydser fingre for at det bliver en positiv test og at det er bare er hormoner der driller 

Anmeld Citér

16. maj 2021

Hamse88

Jeg havde brunt udflåd og menstruationssmerter fra 3+0 og frem. Jeg var i starten sikker på at det var min menstruation der kom for tidligt, men den kom aldrig. Jeg havde brunt udflåd i 8 uger, men lillebror hyggede sig altså stadig inde i maven��❤️ 

Anmeld Citér

16. maj 2021

Anonym trådstarter

Hamse88 skriver:

Jeg havde brunt udflåd og menstruationssmerter fra 3+0 og frem. Jeg var i starten sikker på at det var min menstruation der kom for tidligt, men den kom aldrig. Jeg havde brunt udflåd i 8 uger, men lillebror hyggede sig altså stadig inde i maven��❤️ 

Stort tillykke med lillebror  og Hvor er det dejligt med nogle solstrålehistorier  får det lidt bedre nu med det. Har ingen smerter og der har kun været meget lidt brunt udflåd efterfølgende så håber at det bare var det

Anmeld Citér

16. maj 2021

BabyIgen2022

Hos mig var det desværre en bio. Det brune blev så småt rødt i løbet af en uges tid og 5+0 kom min mens. Men man hører jo også om gravide, der får dette i stedet for mens, når de netop rammer mens-tidspunktet.

Anmeld Citér

16. maj 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Hos mig var det desværre en bio. Det brune blev så småt rødt i løbet af en uges tid og 5+0 kom min mens. Men man hører jo også om gravide, der får dette i stedet for mens, når de netop rammer mens-tidspunktet.

Åhhh, Det er jeg ked af at høre . Jeg håber at det bare er en engangs ting for mit vedkommende men det er også fornuftigt at indstille sig på at det kan gå begge veje. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.