Cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2021

B&J

Hej alle sammen

Ja nu står vi nydelig her og gerne vil ha nr2 men helt ærligt det er bestemt ikke lige så nemt som nr 1 det to 3 mdr også var Daniel i hus. Det skal siges dengang havde jeg været på P-Piller i 10 år

nå nu til dette: det er igen gået 10år med piller og vi er på 3 månede nu og ved godt der kan være helt ged i den som der er men hvornår oplevede i det hele stemte med cyklus osv ? 
Måned 1 21 dage  

månede 2 29 dage

måned 3 20 dage
hvor blev jeres stabil? 
jeg er 100% sikker på hvornår jeg har ægløsning det fortæller min krop tydelig men passer så bare ikke når mine dage ikke er det samme

totalt utålmodig og vi glæder os alt  for meget til det bliver vores tur.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2021

BabyIgen2022

B&J skriver:

Hej alle sammen

Ja nu står vi nydelig her og gerne vil ha nr2 men helt ærligt det er bestemt ikke lige så nemt som nr 1 det to 3 mdr også var Daniel i hus. Det skal siges dengang havde jeg været på P-Piller i 10 år

nå nu til dette: det er igen gået 10år med piller og vi er på 3 månede nu og ved godt der kan være helt ged i den som der er men hvornår oplevede i det hele stemte med cyklus osv ? 
Måned 1 21 dage  

månede 2 29 dage

måned 3 20 dage
hvor blev jeres stabil? 
jeg er 100% sikker på hvornår jeg har ægløsning det fortæller min krop tydelig men passer så bare ikke når mine dage ikke er det samme

totalt utålmodig og vi glæder os alt  for meget til det bliver vores tur.

Py svært at sige. Jeg startede aldrig på dem igen, men første gang mindes jeg, at det tog et par måneder. Min cyklus nu kan også variere en hel del, selvom jeg ikke har taget pillerne i mange år.

Jeg kan sagtens følge den der følelse med, at man nu har krydset "tiden" fra sidste gang. Min datter kom i 4. forsøg og nu er jeg på 7. forsøg i projekt lillebror/lillesøster. Det er en træls skæringstid at krydse :/

Anmeld Citér

15. maj 2021

B&J

BabyIgen2022 skriver:

Py svært at sige. Jeg startede aldrig på dem igen, men første gang mindes jeg, at det tog et par måneder. Min cyklus nu kan også variere en hel del, selvom jeg ikke har taget pillerne i mange år.

Jeg kan sagtens følge den der følelse med, at man nu har krydset "tiden" fra sidste gang. Min datter kom i 4. forsøg og nu er jeg på 7. forsøg i projekt lillebror/lillesøster. Det er en træls skæringstid at krydse :/

Ja nemlig med Daniel var bare ja lad os se og vup så var han der  men nu er jeg virkelig klar igen men nu skal det være NU !!! Også sker det ikke bare lige   Håber sen også snart er der for jer

Anmeld Citér

15. maj 2021

Altea

De gange jeg er stoppet, har jeg oplevet 1/2-1 år før det var normalt. Så er det vigtigt hurtigt, så må du jo bare bruge æl test. Men med cyklus helt ned til 20 dage, vil du jo have æl allerede på dag 6-8, måske stadig under blødning. Så det er tidligt I må sætte ind

Anmeld Citér

15. maj 2021

B&J

Altea skriver:

De gange jeg er stoppet, har jeg oplevet 1/2-1 år før det var normalt. Så er det vigtigt hurtigt, så må du jo bare bruge æl test. Men med cyklus helt ned til 20 dage, vil du jo have æl allerede på dag 6-8, måske stadig under blødning. Så det er tidligt I må sætte ind

Ja det er bestemt ikke nemt.

men vi er fuld igang især de gange jeg har æl eller regner med jeg har men ja vi skal igang med de teste hvis det ikke lykkes i næste måned det har vi aftalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.