Nogen der har prøvet dette?
Efter at have været sammen med min kæreste omkring ægløsning for ca. 9-10 uger siden har jeg følt jeg var gravid. Plejer altid efter at have født første gang at kunne mærke men ægløsninger meget kraftigt, men har intet mærket de sidste 9-10 uger til det. Men mens er også helt gal.
Havde for lidt over en måned siden en lille mens( 14 efter ægl) svag i forhold til normalt og mere lyserød. Har siden haft en del graviditets symptomer, kvalme, rumlen, boblen i maven, bukserne strammer( så hurtig gravid ud ved 1 barn) , spiselyst og sukker lyst. testede ikke da der jo kom mens. gik så og ventede på næste mens som skulle komme her omkring den 16-17 i måneden. dagene gik og gik symptomer bare fortsatte. så skete der der endelig noget, blødte lidt , igen lyserødt, her for 3 dage siden men i løbet af første dag holdt det op igen og har ikke blødt siden. har aldrig blødt i mindre end 1 uge før. og altid med kraftig mens de første dage.
Det føles meget bekendt i forhold til 1 gang, maven er udspilet, det trykker i maven og ligesom i ribbenene. Ubehageligt at ligge på maven. Det hele er meget mærkeligt syntes jeg. Købte så test i dag og testede, men meget tydeligt negativ. fin klar steg i testområdet , men kun 1 streg. total hvid ellers. Tog også test nr. 2 for en sikkerheds skyld. samme resultat. 
Og nu står jeg så her med stor mistanke om graviditet, men er den bare indbildt eller ? en meget mærkelig mens som aldrig er oplevet sådan før. Kan jeg være gravid alligevel? 
Håber nogen måske har prøvet lign. og gider svare ... God dag til alle derude... 
Anmeld