2 mærkelige mens, g-symptomer men negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.417 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

titte

Nogen der har prøvet dette?

Efter at have været sammen med min kæreste omkring ægløsning for ca. 9-10 uger siden har jeg følt jeg var gravid. Plejer altid efter at have født første gang at kunne mærke men ægløsninger meget kraftigt, men har intet mærket de sidste 9-10 uger til det. Men mens er også helt gal.

Havde for lidt over en måned siden en lille mens( 14 efter ægl) svag i forhold til normalt og mere lyserød. Har siden haft en del graviditets symptomer, kvalme, rumlen, boblen i maven, bukserne strammer( så hurtig gravid ud ved 1 barn) , spiselyst og sukker lyst. testede ikke  da der jo kom mens. gik så og ventede på næste mens som skulle komme her omkring den 16-17 i måneden. dagene gik og gik symptomer bare fortsatte. så skete der der endelig noget, blødte lidt , igen lyserødt, her for 3 dage siden men i løbet af første dag holdt det op igen og har ikke blødt siden. har aldrig blødt i mindre end 1 uge før. og altid med kraftig mens de første dage. 

Det føles meget bekendt i forhold til 1 gang, maven er udspilet, det trykker i maven og ligesom i ribbenene. Ubehageligt at ligge på maven. Det hele er meget mærkeligt syntes jeg. Købte så test i dag og testede, men meget tydeligt negativ. fin klar steg i testområdet , men kun 1 streg. total hvid ellers. Tog også test nr. 2 for en sikkerheds skyld. samme resultat.

Og nu står jeg så her med stor mistanke om graviditet, men er den bare indbildt eller ? en meget mærkelig mens som aldrig er oplevet sådan før.  Kan jeg være gravid alligevel?

Håber nogen måske har prøvet lign. og gider svare ... God dag til alle derude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

19louise90

Ja det har jeg prøvet...

Jeg er gravid med første barn..

Jeg havde det på samme måde som du, og tog til lægen for at få tjekket om jeg var gravid efter at de første 10 tester var negative... Hos lægen var den positiv og jeg var derefter til en terminsscanning og fik afvide jeg var næsten 7 uger henne!

Anmeld

26. oktober 2009

titte

tak  syntes også jeg kan læse mig fremtil at man kan have lettere blødninger i starten som kan minde om mens men ikke er det. Men blelv bare forvirret igen da testene viser neagtiv. hvis jer er vil jeg være ca. 10+3 henne og vil passe meget godt med div. tegn , indre og ydre...

Anmeld

14. november 2009

carisma81

Hejsa

Jeg har haft det på samme måde siden midt i sep. Har haft det ret dårligt. Meget kvalme og utilpas. Mens smerter stort set daglig. Føler mig stakåndet.

Men men.. har været ved læge 2 gange. Negativ test. Er blevet undersøgt, fået at vide, at jeg vare mere øm en normal i underlivet.

Føler min mave er "vokset". Men slår det hen med, at jeg må være tosset.Mine bryster er blevet ømme. Det har de ikke været tidligere..

Havde en underlig mens 3 dage før tid. 24 sep. og fik igen min mens 24 okt. Har haft min mens hele året skiftevis d 26 og 27 hver måned. Altid været regelmæssig.

Ja alt sammen er ved at gøre mig vanvittig.

Har stadig mens agtige smerter nu her 10 dage efter ÆL.

Men er af lægen blevet sendt videre til Gyn undersøgelse på sygehuset. !

Jeg har pisket rundt på nette for at finde nogen der har prøvet noget lign. Er ved at blive vanvittig, da ikke mange omkring mig kan forstå mig. Man får bare stukket i hovedet, at det er fordi man ønsker det for meget. Og man bare skal lade være med at tænke på det, så bliver man gravid. Det væste bavl at sige til folk det ønsker at blive gravid....  bliver sku snart sur på den næste der siger det mig....

Man kan ikke undgå at tænke på det.. total umuligt.

Carisma

Anmeld

23. november 2009

Chaiana

Heya,

Kan så fortælle at jeg kender det hele lidt for godt, min sidste mens dukkede ikke op, den forige var knap nok tilstede men testen er stadig negativ

Det er møg frustrerende at tage en test og få det samme svar, når hele kroppen skriger at den er gravid...

Kvalmen, ømme bryster, rastløse ben, underlig lugte og smag, oppustet mave osv har stået på i snart 3 uger... Min læge siger der nok ikke er noget da hans test viste negativ...

Det er til at blive skør over

Chaiana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.