Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hamse88 skriver: Jeg synes godt jeg kan se noget på begge. Jeg krydser fingre for dig - venter selv nummer 4
Jeg synes godt jeg kan se noget på begge. Jeg krydser fingre for dig - venter selv nummer 4
Tusinde tak håber jeg virkelig også
kæmpe tillykke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnoMor skriver: Synes begge teste er klare positive. Men på tidligt ville jeg ikke stole på dem pga den høje risiko ror bio tab. Men håber den bliver siddende
Synes begge teste er klare positive. Men på tidligt ville jeg ikke stole på dem pga den høje risiko ror bio tab. Men håber den bliver siddende
Håber jeg også den bliver men de andre gange jeg har været gravid har de været til at stole på selvom det var før tid, så håber det bliver til noget
Anonym skriver: Håber jeg også den bliver men de andre gange jeg har været gravid har de været til at stole på selvom det var før tid, så håber det bliver til noget
Jeg krydser alt hvad der krydses kan
AnoMor skriver: Jeg krydser alt hvad der krydses kan
Tusinde tak
Lille Update :
tror den er god nok
Anonym skriver: Lille Update : tror den er god nok
De udvikler sig flot stort tillykke.
Love Angel skriver: De udvikler sig flot stort tillykke.
kan slet ikke forstå det
Anonym skriver: Tusinde tak kan slet ikke forstå det
kan jeg godt forstårer det første gang eller?
Love Angel skriver: kan jeg godt forstårer det første gang eller?
Nej det er faktisk 4. Gang, men første gang med min nuværende kæreste Så det er helt fantastisk og der er 5 år siden sidste barn, så det føltes helt nyt igen hehe
Anonym skriver: Nej det er faktisk 4. Gang, men første gang med min nuværende kæreste Så det er helt fantastisk og der er 5 år siden sidste barn, så det føltes helt nyt igen hehe
Nårh okay men årh hvor dejligt. Stort tillykke med den 4 graviditet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128