Musik til dåbsfesten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Ox.

Halløj alle i skønner piger!

Havde i musik kørende i baggrunden til festen? Og i så fald, hvilken form for musik?

Knus Sussie,  - som skal have hendes dejlige datter døbt lørdag d.7/11 ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Det havde vi ikke....

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Vi var ikke så mange til festen kun det nærmeste familie så vi havde det ikke da det vil forstyrre meget syntes jeg at have det kørende og folk mest de ældre nok ikke rigtig vil kunne følge med i samtalerne.

Anmeld

26. oktober 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Havde i musik kørende i baggrunden til festen? Og i så fald, hvilken form for musik?

Hej min søde..

Vi havde ikke musik i baggrunden, og synes egentlig godt jeg ville have haft, nu jeg tænker tilbage på dåben...

Min og kærestens familie var meget stille, der blev ikke snakket vildt meget...

Hvis du synes der skal musik på i baggrunden, synes jeg da du skal gøre det..

Kram...

Anmeld

26. oktober 2009

Ox.

MoarJ skriver:

Hej min søde..

Vi havde ikke musik i baggrunden, og synes egentlig godt jeg ville have haft, nu jeg tænker tilbage på dåben...

Min og kærestens familie var meget stille, der blev ikke snakket vildt meget...

Hvis du synes der skal musik på i baggrunden, synes jeg da du skal gøre det..

Kram...

Ahh okay søde ..

Vi snakker godt nok en del på begge sider, men synes nu altid det er hyggeligt med lidt i baggrunden hehe

Nu er den ældste (Liljes oldemor) også kun 63, så det er jo ikke som sådan gammelt

Anmeld

26. oktober 2009

Sees

SussieOx skriver:

Ja, det havde vi - Det pifter lidt humøret op, synes jeg.
Jeg er MEGET musikglad, og der går ikke en dag, hvor jeg ikke høre musik mindst 2 timer. Og jeg synger også gladeligt med
Vi hørte stort set alt musik - Det musik folk kunne sidde og nynne med på, og sådan. En god blandingCD, med Kim Larsen, Lars Lilholt, DoDo and the DoDo's, OneTwo, Aqua osv

Anmeld

26. oktober 2009

Ox.

NoOne skriver:

Ja, det havde vi - Det pifter lidt humøret op, synes jeg.
Jeg er MEGET musikglad, og der går ikke en dag, hvor jeg ikke høre musik mindst 2 timer. Og jeg synger også gladeligt med
Vi hørte stort set alt musik - Det musik folk kunne sidde og nynne med på, og sådan. En god blandingCD, med Kim Larsen, Lars Lilholt, DoDo and the DoDo's, OneTwo, Aqua osv

Ja nemlig, synes også lige det giver et ekstra pift

Lyder som en god blanding

Anmeld

26. oktober 2009

Sees

SussieOx skriver:

Ja nemlig, synes også lige det giver et ekstra pift

Lyder som en god blanding

Altså for mit vedkommende er det ikke en fest, uden lidt musik af den ene eller den anden art.
Så jeg kan kun anbefale det, men det er jo helt op til jer, og jeres type af familie

Anmeld

26. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ja vi havde også musik. Men det var kun for at overdøve dækhyl på parkeringspladsen, da der blev kørt manøvrekørsel den dag

Anmeld

26. oktober 2009

Betina88

Vi havde ingen musik , og vi holdt vores barnedåb på en kro .. Og det gør vi aldrig mer' .--. Det var en forfærdelig dag ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.