Gravid eller ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2021

Jeanettc

Hej alle.. 

Jeg prøver for første gang i mit liv og blive gravid.. 

Jeg er derfor nysgerrig på jeres erfaringer..

Jeg er idag 3+3 men tager negative test på de tidlige test

Men i forhold til sidste måned har jeg mega ømme bryster, og især vorterne.. (har aldrig lidt af ømme bryster) , har spændinger i underlivet og kvalme..

Jeg er så nysgerrig på hvornår i testede positiv? For enten er jeg gravid ellers spiller min krop mig et puds

Jeg har så idag oplevet lidt brunligt udflåd, andre der har været gravide oh haft lidt brunlig udflåd eller mens omkring  mens tidspunkt? 

Håber i vil hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2021

Moep

Jeg kunne personligt først teste positivt fra tidligst 4+0 i begge mine graviditeter. Symptommæssigt så minder graviditet og mens ret meget om hinanden i min krop. Så psyken kan helt sikkert drille, fordi man godt kan “overfortolke” symptomer. Begge gange jeg har være gravid troede jeg bare jeg skulle have mens, men der tog jeg fejl..
Men det er tidligt at teste, så håbet er der da bestemt endnu

Anmeld Citér

9. maj 2021

Anonym

Jeg er nysgerrig på om det var i uge 3+3 symptomerne startede eller om det var før?

Anmeld Citér

9. maj 2021

Anonym

Testede meget svagt positiv på en almindelig graviditetstest 3+2  og først meget tydeligt 4+2

Der er desværre ingen der kan fortælle dig om du er gravid. Du er nødt til at se tiden an, selvom det er mega svært! 

Krydser fingre for at testen bliver positiv

Anmeld Citér

9. maj 2021

Baby.mamma

3+1  

Anmeld Citér

9. maj 2021

Hamse88

Jeg venter mit 4. barn, og har i alle graviditeter først testet positiv fra 4+0 ��

Anmeld Citér

10. maj 2021

Anonym

Åh den ventetid! 

Jeg er i gang med 11. cyklus uden skyggen af en positiv graviditetstest. Jeg har følt mig gravid hver eneste gang, og derfor er jeg nu holdt op med at teste. Det gør intet godt (især tidlig test), og bidrager bare med en masse tanker og forestillinger. 

Mit bedste råd er at lade være med at teste før du er gået over tid, og forvent at din krop fucker med dig. Krydser fingre for du er heldig hurtigt

Anmeld Citér

10. maj 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg mærkede symptomer fra 3+0 men testede først 4+0 og den var tydeligt positiv. Håber du står men en positiv test om nogle dage

Anmeld Citér

10. maj 2021

BabyIgen2022

Hos mig er brunt udflåd + ømme bryster tegn på mens...

Anmeld Citér

11. maj 2021

Hulahoop

Jeanettc skriver:

Hej alle.. 

Jeg prøver for første gang i mit liv og blive gravid.. 

Jeg er derfor nysgerrig på jeres erfaringer..

Jeg er idag 3+3 men tager negative test på de tidlige test

Men i forhold til sidste måned har jeg mega ømme bryster, og især vorterne.. (har aldrig lidt af ømme bryster) , har spændinger i underlivet og kvalme..

Jeg er så nysgerrig på hvornår i testede positiv? For enten er jeg gravid ellers spiller min krop mig et puds

Jeg har så idag oplevet lidt brunligt udflåd, andre der har været gravide oh haft lidt brunlig udflåd eller mens omkring  mens tidspunkt? 

Håber i vil hjælpe 

Jeg har rigtig dårlige erfaringer med alle slags tidlige teste. Jeg tester altid negativ på de tidlige og positiv på de almindelige Valmed fra Netto/Føtex. 
Så hvis du ikke har fået din mens nu, ville jeg købe en almindelig test  

Jeg er 4+4 i dag og jeg testede allerede positiv 3+2. Et par dage efter fik jeg også lidt pletblødninger og brunligt udflåd. Det er dog heldigvis stoppet igen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.