Har brug for et råd eller 2
Manden er nedriver et stort firma, og er rigtig glad for at være der, meget af det han kan er selvlært, og han er også blevet lært op.
Nu har hans lad os kalder ham "leder" han har tilbudt ham at han igennem firmaet kan blive uddannet nedriver og få 35 forskellige certifikater, det er jo i sig selv en rigtig fed chance for at få en uddnnesle.
ulempen i det her er at det er i Jylland- vi bor i københavn, men han får betalt alt. Det vil sige han er på skolen i 14 dage og hjemme 14 dage hvr han så er på arbejde.
Han er i tvivl om han skal sige ja, da han er bange for at han fejler prøverne, i det hele taget er han meget usikker på sig selv, han har før prøvet at tage en uddanesle dog uden at gennemføre, da det har været for svært fagligt.
Noget af hans usikkerhed bunder også i at han er jaloux, han er bange for at jeg vil lave noget udenom mens han er væk, hvilket ligger langt fra mig at gøre, vi har været sammen i 17 år og har 2 børn sammen.
Jeg ønsker jo at han tager dette fede tilbud og får sig en uddannesle, og det er ikke sikkert han får chancen igen, også vil han nok fortryde at han ikke sagde ja..
Vi har snakket om det flere gange og kan bare høre han er meget i tvivl om hvad han skal og ikke skal..
Jeg håber han vælger at sige ja tak!
Nogle der har nogle råd til hvordan jeg får ham overbevist om at han skal tag afsted..
Anmeld
Citér