Mor og barn gymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Vingummien

Hvad tænker i når i høre det?

Jeg tænker at det er hvor man har sit barn med og så laver man nogle øvelser sammen med barnet og så hygger lidt med de andre mødre samtidig og ungerne får kigget en lidt an.

Vi skal starte her i dag og har glædet mig så meget på Emils vegne da han elsker sådan noget.

Ringer så derover for at bekræfte tiden for ikke at komme for sent, og finder så ud af at det kun er mig der skal lave noget, tænker ikke videre over det og ligger på, og sidder så og tænker lidt over det og ringer så derover for at høre hvad det lige går ud på da Emil jo er 15 mdr og han ligger jo ikke bare i en lift, og de fik af vide han var så gammel, og hun siger så at det mig der skal lave gymnastik og om han så ikke kan sidde i en stol imens jov selvfølgelig gider Emil at sidde i/på en stol i en time imens jeg hopper rundt som en idiot og jeg siger så at de jo kalder det mor og barn gymnastik, jamen der er fordi man har barnet med. Jamen kan så ikke se der skal være nogen grund til det hvis banrnet bare skal sidde og glo. Så er det da Mor gymnasik hvis det skal kaldes noget.

Skal være der kl 14, sidder lidt og overvejer at melde afbus for Emil kan da ikke sidde stille og kigge. Troede det var for os begge 2 jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Tina2

Det lyder da underligt.... Min dreng som snart er 2½ år ville ALDRIG sidde stille mens jeg lavede gymnastik- heller ikke da han var 15 mdr.....

Min mand eller jeg er til gymnastik med ham hver mandag i en time, og det er BÅDE forældre og børn der får motion (giver ligefrem sved på panden:-))

Vi gik også med vores datter da hun var yngre, nu går hun selv for hun er 5½ år nu....

Synes bestemt du skulle finde noget han kan være med til, det er superfedt, vores søn ELSKER at komme til gymnastik:-)

Anmeld

26. oktober 2009

TbCp

Jeg ville altså også tror at det var for BÅDE mor og barn!

Jeg tror ikke jeg gad tage afsted hvis jeg fandt ud af at det kun var for mor... så ville jeg da hellere gå på et andet tidspunkt mens far passede barnet.

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Tina2 skriver:

Det lyder da underligt.... Min dreng som snart er 2½ år ville ALDRIG sidde stille mens jeg lavede gymnastik- heller ikke da han var 15 mdr.....

Min mand eller jeg er til gymnastik med ham hver mandag i en time, og det er BÅDE forældre og børn der får motion (giver ligefrem sved på panden:-))

Vi gik også med vores datter da hun var yngre, nu går hun selv for hun er 5½ år nu....

Synes bestemt du skulle finde noget han kan være med til, det er superfedt, vores søn ELSKER at komme til gymnastik:-)

Ja, han er også en rigtig krudt ugle derfor jeg ville, vil jeg selv gå til gymnastik så havde jeg da valgft det, valgte det her for Emil.

Men tror også jeg melder afbud, for så siger hun at jeg kan få ham passet, øh ja og alle andre har deres helt små med. Og 500 for 10 gange, så kan jeg da gøre det billigere hvis jeg selv skal træne.

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg ville altså også tror at det var for BÅDE mor og barn!

Jeg tror ikke jeg gad tage afsted hvis jeg fandt ud af at det kun var for mor... så ville jeg da hellere gå på et andet tidspunkt mens far passede barnet.

Ja, nemlig

Anmeld

26. oktober 2009

Tina2

suanne85 skriver:

Ja, han er også en rigtig krudt ugle derfor jeg ville, vil jeg selv gå til gymnastik så havde jeg da valgft det, valgte det her for Emil.

Men tror også jeg melder afbud, for så siger hun at jeg kan få ham passet, øh ja og alle andre har deres helt små med. Og 500 for 10 gange, så kan jeg da gøre det billigere hvis jeg selv skal træne.

Ja, jeg skulle i hvert fald ikke ha Milas med hvis jeg skulle dyrke sport. Han fiser rundt og jeg ville da intet få ud af det:-)

Her går Milas mandag, jeg går til cirkeltræning tirsdag (UDEN børn) og Filuca går om onsdagen:-)

Synes du skulle finde noget hvor børnene er i fokus, så han får en masse ud af det....

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Tina2 skriver:

Ja, jeg skulle i hvert fald ikke ha Milas med hvis jeg skulle dyrke sport. Han fiser rundt og jeg ville da intet få ud af det:-)

Her går Milas mandag, jeg går til cirkeltræning tirsdag (UDEN børn) og Filuca går om onsdagen:-)

Synes du skulle finde noget hvor børnene er i fokus, så han får en masse ud af det....

Ja, har også lige meldt afbud.

Er bare lidt øv for de andre steder hvor det er gymnastik for børnene starter der først nyt hold til januar, er jo længe til hehe

Anmeld

26. oktober 2009

DK

Jeg gik også til mor-barn gymnastik, men det var mens jeg var på barsel, og Kirstine bare lå og... ja lå. Så lavede vi gymnastik, og de sidste 15 min lavede vi sanglege med børnene. Det var kanon dengang, men havde bestemt IKKE egnet sig til børn der havde krævet underholdning, eller havde kunne kravle væk

Derfor lyder det da også vildt mærkeligt at de ikke anbefaler dig noget andet, eller at de måske har tænkt sig at have ti-femten "store børn" til at sidde stille i en time. De får sig nok en brat opvågning, he he...

Held og lykke til at finde noget bedre!

Anmeld

26. oktober 2009

NaFe

Har også gået til mor barn gymnastik... feluca var ca 2 mdr da vi startede.. og der var kun folk der gik på barsel, så der var ingen unger over 10 mdr... Så det passede meget godt for os og de andre der gik der.... det gik jo meget ud på genoptræning efter en fødsel...

Anmeld

26. oktober 2009

FrkT

Der hvor jeg kommer fra er mor-barn gymnastik altså for mor og barn sammen, ikke noget med barn som tilskuer. Faktisk var det for mødre med deres barn eller børn (nogle havde sommetider 2 med) op til 3-års alderen, hvor der så var et nyt hold for de 3-5 årige uden forældre, og sådan fortsatte det op af.

Det som du har fået at vide vil jeg da nærmere betegne som noget efterfødselsgymnastik eller sådan noget. Hmm... mystisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.