Hvad tænker i når i høre det?
Jeg tænker at det er hvor man har sit barn med og så laver man nogle øvelser sammen med barnet og så hygger lidt med de andre mødre samtidig og ungerne får kigget en lidt an.
Vi skal starte her i dag og har glædet mig så meget på Emils vegne da han elsker sådan noget.
Ringer så derover for at bekræfte tiden for ikke at komme for sent, og finder så ud af at det kun er mig der skal lave noget, tænker ikke videre over det og ligger på, og sidder så og tænker lidt over det og ringer så derover for at høre hvad det lige går ud på da Emil jo er 15 mdr og han ligger jo ikke bare i en lift, og de fik af vide han var så gammel, og hun siger så at det mig der skal lave gymnastik og om han så ikke kan sidde i en stol imens
jov selvfølgelig gider Emil at sidde i/på en stol i en time imens jeg hopper rundt som en idiot og jeg siger så at de jo kalder det mor og barn gymnastik, jamen der er fordi man har barnet med. Jamen kan så ikke se der skal være nogen grund til det hvis banrnet bare skal sidde og glo. Så er det da Mor gymnasik hvis det skal kaldes noget.
Skal være der kl 14, sidder lidt og overvejer at melde afbus for Emil kan da ikke sidde stille og kigge. Troede det var for os begge 2 jo
Anmeld