Positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
9 svar
3 synes godt om
5. maj 2021

Anonym trådstarter

Godaften.

Har her til aften taget denne graviditetstest (Tidlig test fra Apotektet). Kan bare læse mig frem til at de kan vise falsk positiv? Synes jeg kan skimte en svag streg. Hvis jeg er gravid er jeg kun 3+3, men gider ikke at fortsætte med at teste på de tests hvis de ikke giver en korrekt resultat. Nogen der har erfaring med dem? Billedet er taget ca. 3 min efter ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Godaften.

Har her til aften taget denne graviditetstest (Tidlig test fra Apotektet). Kan bare læse mig frem til at de kan vise falsk positiv? Synes jeg kan skimte en svag streg. Hvis jeg er gravid er jeg kun 3+3, men gider ikke at fortsætte med at teste på de tests hvis de ikke giver en korrekt resultat. Nogen der har erfaring med dem? Billedet er taget ca. 3 min efter ��

Der er ikke noget der hedder falsk positiv. En test kan kun slå ud hvis der er hcg i blodet. 
Men ved at teste så tidligt er risikoen for at fange bio’er markant store og man når at få sin menstruation og folk tror dermed det er falsk positiv. Derfor anbefales det netop at man først tester efter 4+ Når menstruation udebliver. 

når det så er sagt. Så er din test positiv. Men ingen kan vide om det er en bio eller om den bliver siddende. Så forsigtig tillykke herfra

Anmeld Citér

5. maj 2021

Line1991

Jeg ser en streg
Men kan testen ikke vise positiv forkert allerede efter 5 min? 

Anmeld Citér

5. maj 2021

Anonym trådstarter

Har lige taget denne også. Håber at den bliver siddende

Anmeld Citér

5. maj 2021

Baby2022

Jeg tog samme test i maj sidste år og jeg var ikke gravid. Om det har været en bio kan jeg ikke svare på, da jeg ikke prøvede at teste på andre mærker. 
Jeg har dog ikke fået to streger på nogle andre teste siden, så om det blot var en skyggestreg, eller der virkelig var noget, fik jeg aldrig svar på

Det er ikke for at tage håbet fra dig, men jeg har virkelig dårlige erfaringer med apotekets teste

Du kan se min test fra sidste år her og sammenligne hvis du har lyst

Anmeld Citér

5. maj 2021

Baby2022

Anonym skriver:

Har lige taget denne også. Håber at den bliver siddende

Ja den ser positiv ud

Anmeld Citér

5. maj 2021

Anonym trådstarter

Nemlig. Har nemlig hørt at dem fra apoteket er drilske... prøver med andre mærker de næste dage

Anmeld Citér

5. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Nemlig. Har nemlig hørt at dem fra apoteket er drilske... prøver med andre mærker de næste dage

Husk at lade være at teste hver dag. Man kan ikke se udvikling fra dag til dag. Der skal gå et par dage i mellem da det tager tid for kroppen at producerer hcg. Også test med samme mærker hvis du tager flere. Forskellige mærker kan give meget forvirring 

Anmeld Citér

10. maj 2021

BabyIgen2022

Hvordan er det gået med dine teste?

Anmeld Citér

10. maj 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Hvordan er det gået med dine teste?

Stadig ingen mens. Men heller ikke mere tydelige test. Så ved ikke rigtig hvad jeg skal tro.. tænker en bio. Tog denne test i dag, hvor der skal være kryds. Kan svagt skimte noget, men jeg tror ikke på det, så afventer blot mens. Ved mine to tidligere graviditeter kunne jeg teste tydeligere positiv da jeg var 3+5. Er 4+1 i dag, så har ikke mere håb tilbage ☺️ tak fordi du spørger  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.