Billeder af egne børn - datingprofil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lægger man billeder, hvor ens børn er på på sin datingprofil?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.117 visninger
4 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2021

Anonym trådstarter

Håber I vil give jeres input til en diskussion

Når man som enlig mor eller far online-dater, lægger man så billeder op, hvor ens børn er på?

De er jo hele ens liv, men hvad er ‘normalt’ at gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2021

Tommelise

Jeg har aldrig oplevet, at der var lagt billeder op af børnene, og jeg synes ikke, det hører sig til.

Man kan sagtens lægge vægt på, at ens kommende nye kæreste skal kunne rumme, at der er børn, uden at der er billeder af dem.

Anmeld Citér

4. maj 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker det er forskelligt hvordan man har det med det. I min verden er det ikke anderledes end hvis det var et profilbillede på Facebook som viste mor og børn fx. 

Hvis man dater efter kærlighed og ikke sex, kan jeg ikke se det upassende i at der er billeder der viser hvem man er, med alt hvad det indebærer jeg synes det er mere underligt når folk ligger billeder på datingprofiler hvor de er sammen med børn der ikke er deres.. 

Anmeld Citér

4. maj 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Håber I vil give jeres input til en diskussion

Når man som enlig mor eller far online-dater, lægger man så billeder op, hvor ens børn er på?

De er jo hele ens liv, men hvad er ‘normalt’ at gøre?

Jeg dater ikke, men ville absolut sige nej! Som en af mine datende venner sagde: “Jeg vil godt lige nå at finde ud af, om jeg er interesseret i kvinden, før jeg evt. forholder mig til hendes børn.” 

Man kan ikke forvente af en potentiel date, at hun eller han er det fjerneste interesseret i anden information, end at der er et barn eller tre. Hvis jeg selv var på datingmarkedet, ville jeg også løbe skrigende væk, hvis fyren på første date begyndte at vise billeder og fortælle om Sofus og Alma på hhv. to og fem år. 

Anmeld Citér

4. maj 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Nej. Det ville jeg synes var mærkværdigt. Både fordi det ikke i første omgang hører sig datinglivet til ... og så mere generelt fordi jeg synes man skal være varsom med at smide sine børn på nettet uden deres samtykke...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.