Ønsker til 30-års

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg er lidt presset omkring, hvad jeg skal ønske mig til min 30-års, så derfor søger jeg lidt inspiration

Hvad ønskede I jer, eller hvilke forslag til ønsker sidder I inde med?  

(Jeg er forresten en kvinde)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Haha det kommer jo helt an på så meget ..

Men altså de sidste par ønsker jeg har haft var: 

Gasgrill, Willow tree figurer, aida quadro skåle/dybe tallerkener (har de flade), et vægur fra Karlsson, gavekort til Rosengårdcentret, oplevelser fx brunch, middag, biograf og hotelophold.. 

Derudover har jeg før ønsket mig årskort til fx zoo gavekort til bestemte butikker og penge til møbler.. 

Anmeld Citér

4. maj 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Haha det kommer jo helt an på så meget ..

Men altså de sidste par ønsker jeg har haft var: 

Gasgrill, Willow tree figurer, aida quadro skåle/dybe tallerkener (har de flade), et vægur fra Karlsson, gavekort til Rosengårdcentret, oplevelser fx brunch, middag, biograf og hotelophold.. 

Derudover har jeg før ønsket mig årskort til fx zoo gavekort til bestemte butikker og penge til møbler.. 

Jaaaah I know! Haha...

Du gav mig faktisk nogle gode ideer der, tak!

Anmeld Citér

4. maj 2021

Sprit25

Jeg frabad mig gaver, men fik alligevel en hel masse rose, en lækker the, en Chromecast, penge! 

Folk gav gaver, der viste de kendte mig fremfor en ønskeliste. Det var faktisk ret fedt 

Anmeld Citér

4. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er lidt presset omkring, hvad jeg skal ønske mig til min 30-års, så derfor søger jeg lidt inspiration

Hvad ønskede I jer, eller hvilke forslag til ønsker sidder I inde med?  

(Jeg er forresten en kvinde)

Jeg var gravid med min søn da jeg fyldte 30. Så jeg ønskede mig primært ting til ham

og i år frabad jeg mig gaver. Fik dog alligevel penge, billetter til elsk mig i nat musicalen og en flagkage. 

hvis jeg skulle ønske mig noget idag ville det være nanoleafs som er nogle specielle lamper. 

Anmeld Citér

4. maj 2021

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg har i de sidste mange år ønsker mig lækre ting til huset.... men jeg er nu kommet til en erkendelse - man kan faktisk have for mange vaser og nips. Nu er det primært kosmetik, creme og parfume. Af min mand får jeg primært smykker. Jeg elsker hverdags luksus og lækre produkter er en luksus for mig!

Anmeld Citér

4. maj 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Kunst. 

Anmeld Citér

5. maj 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg ville lade være med at ønske mig noget, eller lade folk være kreative. I en verdens fyldt med overforbrug er det fjollet at skulle anstrenge sig for at opfinde ønsker man i virkeligheden ikke har opdaget at man har. Tillykke med dagen

Anmeld Citér

5. maj 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har de sidste mange år, ønsket mig oplevelser, som jeg ka lave med giveren.

Feks biografbilletter eller ud og spise, eller hva de lige ka finde på.

Har fået bålting, til mit bål fad, som jeg elsker.

Og ellers ønsker jeg mig ALTID bøger og får gerne bogserie med 4-5 bøger. Så ka snildt nå op på 5-8 bøger. Så, så har jeg lige læsestof til et pr mdr. Vh Stine 

Anmeld Citér

5. maj 2021

Tommelise

Smykker, bøger, turtelduer fra Kaj Bojesen, morgenkåbe, træningstøj, lækker creme, tilskud til en lænestol, tilskud til maleri, lækkert keramik, gavekort til massage eller ansigtsbehandling, oplevelser f. eks. brunch, biograf, koncert eller weekendophold. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.