Orchide1978 skriver:
Jeg er ikke så god til at forstå de her æl test, jeg gik egentlig og ventede på min mens, men syntes at det trak noget i min venstre side ligesom når jeg skal til at have æl, så prøvede lige en æl test idag, hvad tænker i..? Tog en g test igår og den var negativ.. Billede med kun æl er taget 1 min efter den er taget, billedet med begge teste er taget henholdsvis 1 dag efter og en time efter... kan i gøre mig klog på hvordan jeg læser æl testen..
Teststregen skal være ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen på æl-teste. Det er lidt svært at se, men umiddelbart vil jeg mene at den er positiv eller meget tæt på positiv (måske den mangler lidt?), på billedet hvor der kun er æl-test. Du kan evt. prøve at tage en igen, for at være sikker.
Jeg kan anbefale at bruge en af de digitale æl-teste fra Clearblue. Dem bruger jeg ved siden af alm. æl-test for at være sikker på den er positiv. Min teststreg er mere tydelig end kontrolstregen, men vil alligevel være sikker 
Har du brugt æl-test, siden du forventer mens nu? Med negativ g-test, din æl-test og symptomer, vil jeg mene det er æl som er på vej. Ægløsning kan varierer, og det er vidst den der styre hvornår man får mens. Jeg tester positivt sent, omkring start-midt 20’erne i mine cyklusser 
Anmeld
Citér