Symptomer er forsvundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2021

Lillia

Jeg er i dag 4+0 og har i flere dage kunnet teste positiv. Jeg er dog lidt nervøs, da jeg absolut ingen symptomer har haft de sidste dage. Først på ugen havde jeg madlede, ekstrem træthed og ligamentsmerter, men de sidste 3-4 dage har der bare ikke været noget.

Jeg tager en test hver morgen for at se, om jeg kan se en udvikling, men de sidste 4 dage, er teststregen ikke blevet mere synlig.

Er der nogen, der har prøvet noget lignende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2021

Anonym

Lillia skriver:

Jeg er i dag 4+0 og har i flere dage kunnet teste positiv. Jeg er dog lidt nervøs, da jeg absolut ingen symptomer har haft de sidste dage. Først på ugen havde jeg madlede, ekstrem træthed og ligamentsmerter, men de sidste 3-4 dage har der bare ikke været noget.

Jeg tager en test hver morgen for at se, om jeg kan se en udvikling, men de sidste 4 dage, er teststregen ikke blevet mere synlig.

Er der nogen, der har prøvet noget lignende?

Så vidt jeg har forstået, har farven/intensiteten af stregen ingen betydning. Men kun om der er en streg eller ej. Tror det er meget normalt så tidligt ikke at kunne mærke den store forskel, det kommer først hen imod uge 6+ 

Anmeld Citér

2. maj 2021

Kontrast

Det er helt normalt ikke at have graviditetssymptomer så tidligt. 

Anmeld Citér

3. maj 2021

Winni1986

For mange kvinder er det helt normalt igennem hele graviditeten, at symptomer kommer og går...

Nogle dage føler jeg mig slet ikke gravid, på trods af, at jeg er 14+4 i dag og maven er vokset...

Anmeld Citér

3. maj 2021

Charl90

Ingen grund til bekymring. Hvis du vil se om testen bliver tidligere, så test kun hver 3. dag hvor hcg burde være fordoblet. Men du behøver jo slet ikke teste mere for de er jo ske positive

Jeg er 6+6 og har næsten ingen symptomer. Det havde jeg heller ikke i min første graviditet. Ingen grund til bekymring over det. Bare nyd at have det godt

Anmeld Citér

4. maj 2021

Lillia

Tusind tak for jeres beroligende svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.