Mødre med piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.167 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Anonym trådstarter

Har i oplevet at jeres piger lugter fra skeden når i skifter ble på dem? Lidt sødt/syrligt?

Hvad har i gjort ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

lonemus

Anonym skriver:

Har i oplevet at jeres piger lugter fra skeden når i skifter ble på dem? Lidt sødt/syrligt?

Hvad har i gjort ved det?

Nej det har jeg ikke....er det ikke fordi bleen har siddet på længe - f.eks. efter en hel nat, hvor den er godt fyldt med tis, så kan bleen godt lugte...men ikke tissekonen!!!

Jeg har ikke prøvet anden lugt, end en stor tisseble

Anmeld

26. oktober 2009

Pia.

Nej det har jeg ikke prøvet når de var babyer, men jeg har en stor pige nu (7 år) og hun skal altså i bad hver dag - men det ved vi kvinder jo også selv hvor vigtigt det er...

Men jeg har ikke prøvet det med små babyer og jeg har heller ikke som dagplejemor oplevet det ?? - Hvis det bliver ved så ville jeg nok søge læge hvis jeg var dig og jeg går ud fra du vasker hende hver dag og ekstra tjekker der ikke sidder afføring når hun har lavet i bleen ?!

Knus Pia.

Anmeld

26. oktober 2009

JustAnotherName

Jeg har en pige på 2 år og en på 5 måneder, og jeg oplever ikke at det decideret lugter, nej. Ikke andet end hvad det jo gør med tissebleer - og dém der er værre (puhaa-bleer) - men det er jo BLEEN der hørmer, og ikke barnet 

Men jeg oplever nogle gange, at der kan sidde noget hvidt "snask" helt inde i tissekone-folderne. Altså HELT inde bag skamlæberne. Og hvis ikke det bliver fjernet, så kan det altså godt komme til at lugte lidt...
Jeg ved ikke om det er en slags sekret der kommer og hvorfor?
Men sådan kan det godt være ind imellem - og det er ved begge vores piger.
Det er jeg ret overbevist om, at det er hetl almindeligt/normalt, at det kan være sådan.

Når jeg kan se at der sidder lidt, så vasker jeg det selvfølgelig altid forsigtigt væk!

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Jeg har oplevet det, men det er gerne når hun kommer hjem fra dp., hun kan nemlig godt være ret svær og vaske, så fik det tip af sundhedsplejesken at tage en vatpind og gør den våd og så bruge den til at tage det helt inde ved skamlæberne,  men syntes godt nok det kan være svært indimellem at få lov til at vaske hende.. hun ligger ALDRIG stille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.