Erfaringer med hormonspiral / hovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2021

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Hej piger,

Jeg har haft min hormonspiral i næsten 5 år og været rigtig glad for den. Men jeg har 2-3 dage hver måned, hvor jeg har buldrende hovedpine, som Panodiler ikke kan tage. Jeg tænker, om der kan være en sammenhæng. 

Er der andre der oplever det samme? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg havde hormonspiral i 3 år, hvor jeg havde konstante blødninger og hovedpine hele tiden (hver dag) som til sidst udviklede sig til full blown migræneanfald med Aura. 

Det tog ca. 6 måneder fra den kom ud til mine hovedpiner forsvandt helt. Men har ikke haft migræne anfald siden heldigvis. 

Anmeld Citér

29. april 2021

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger
Skovrup skriver:

Jeg havde hormonspiral i 3 år, hvor jeg havde konstante blødninger og hovedpine hele tiden (hver dag) som til sidst udviklede sig til full blown migræneanfald med Aura. 

Det tog ca. 6 måneder fra den kom ud til mine hovedpiner forsvandt helt. Men har ikke haft migræne anfald siden heldigvis. 

Puha det lyder ikke rart Jeg er nu ellers ret glad for den, men er træt af de her hovedpineanfald, kan man næsten kalde den. Man burde jo ikke have de store hormonudsving, når man har en spiral, vel? 
Nu vil jeg ihvertfald prøve at skrive ned hvornår de kommer og hvordan jeg ellers har det, bare for at se om der er en sammenhæng.

Kan du huske, hvilket mærke du havde?

Anmeld Citér

29. april 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mortilpiger skriver:

Puha det lyder ikke rart Jeg er nu ellers ret glad for den, men er træt af de her hovedpineanfald, kan man næsten kalde den. Man burde jo ikke have de store hormonudsving, når man har en spiral, vel? 
Nu vil jeg ihvertfald prøve at skrive ned hvornår de kommer og hvordan jeg ellers har det, bare for at se om der er en sammenhæng.

Kan du huske, hvilket mærke du havde?

Jeg havde en mirena spiral

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.