Hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2021

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Min mand fylder 30 år her i maj måned, og jeg er simpelthen i tvivl om hvad jeg skal købe til ham. Jeg er pt. i gang med at skrive speciale og er gravid med vores andet barn, så overskuddet er ikke til den største overraskelse. Han er hverken en mand der bruger smykker eller parfume, han elsker biler, men den veteran bil han har kan jeg ikke købe reservedele eller lign. til. 

Jeg overvejer at give ham et weekendophold på et slot, men er det for kedeligt til en mand? Hvad er jeres erfaringer med det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

Tommelise

Jeg synes, et slotsophold er en lækker gave - også til en mand. 

Anmeld Citér

28. april 2021

Emiliaa92

Jeg fik ikke selv gjort det alligevel, men jeg overvejede at gøre min kæreste til Lord �� Både fordi det er lidt sjovt, men egentlig også ret fedt. Og så ligger det i et prisleje hvor man kan være med ��

Anmeld Citér

28. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hvis han elsker biler, så kan du også købe en oplevelse, hvor han kan køre Lamborghini fx

Anmeld Citér

29. april 2021

qwerty91

Hvad med et lækkert ur? Det tror jeg gør alle mænd glade, også selvom de ikke er til smykker som sådan.

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym trådstarter

qwerty91 skriver:

Hvad med et lækkert ur? Det tror jeg gør alle mænd glade, også selvom de ikke er til smykker som sådan.

Så er jeg sammen med den forkerte mand, for min mand går slet ikke op i sådan noget. Jeg har været sammen med ham i 7 år, og har aldrig set ham gå med ur, selvom han har et flot et til et ligge  

Men tak for dit bud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.