Festivaltelt pakke, fødselsdagsgave. Kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2021

Anonym trådstarter

Min datters veninde har aldrig sovet i telt, og ønsker sig rigtig meget et lille telt, ud til deres have, hvor veninden og min datter, så skal sove i.

Der er dog bare lige det ved det, at de ikke har noget telt, sovepose osv, og heller ikke ret mange penge, de kan bruge på "tant og fjas"

Nu så jeg så lige at bilka, har sådan et festivalstart sæt, med et telt, 2 soveposer og 2 liggeunderlag på tilbud til 333kr, og overvejer, at min datter skal give veninden det i fødselsdagsgave, når hun har fødselsdag her om Ca 1 mdr.

Og her kommer i så ind i billedet!

Jeg aner ikke om det er en helt vild dårlig kvalitet, når det nu bare er tænkt som et lille hygge i haven telt, eller om det godt kan bruges? Tænker det jo må kunne holde til lidt af hvert, når nu, det er tiltænkt at skulle kunne holde til en festival

Det skal måske lige siges, at jeg er veninder med moren, og jeg ved hun ville blive glad for det. Men er det helt spild af penge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2021

Anonym trådstarter

Det er forresten det her sæt, jeg har kig på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det ville da være perfekt, synes jeg

Anmeld Citér

26. april 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

God ide

De skal bare lade være med at sove deri når det regner, så er det helt fint.

Anmeld Citér

26. april 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det er da perfekt! 

Anmeld Citér

26. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det er da en god/dejlig  gave

Anmeld Citér

26. april 2021

serinasmor

af erfaring: 

Det holder ikke ret godt til regnvejr og soveposerne er ret tynde

MEN 

til telthygge i haven (på nætter hvor det ikke skal øse ned OG/ eller være super koldt ) er det super fint 

på kolde nætter kan man supplere med dyner 

Anmeld Citér

26. april 2021

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Min datters veninde har aldrig sovet i telt, og ønsker sig rigtig meget et lille telt, ud til deres have, hvor veninden og min datter, så skal sove i.

Der er dog bare lige det ved det, at de ikke har noget telt, sovepose osv, og heller ikke ret mange penge, de kan bruge på "tant og fjas"

Nu så jeg så lige at bilka, har sådan et festivalstart sæt, med et telt, 2 soveposer og 2 liggeunderlag på tilbud til 333kr, og overvejer, at min datter skal give veninden det i fødselsdagsgave, når hun har fødselsdag her om Ca 1 mdr.

Og her kommer i så ind i billedet!

Jeg aner ikke om det er en helt vild dårlig kvalitet, når det nu bare er tænkt som et lille hygge i haven telt, eller om det godt kan bruges? Tænker det jo må kunne holde til lidt af hvert, når nu, det er tiltænkt at skulle kunne holde til en festival

Det skal måske lige siges, at jeg er veninder med moren, og jeg ved hun ville blive glad for det. Men er det helt spild af penge? 

Hvis det kun er til hygge en enkelt nat i haven en gang i mellem er det en fin gave. Men tænker at jeg havde suppleret med en billig luftmadras i stedet for liggeunderlag, hvis du kan finde en der passer i målene. 

hvis de skal bruge det til mere end havehygge, f.eks. Ferie så havde jeg nok kigget i thansen eller Harald Nyborg og strukket en lidt bedre teltpakke sammen. Men det koster selvfølgelig også lidt mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.