BabyIgen2022 skriver:
Vi har en datter fra 18, men nu har vi prøvet et halvt år og bliver 34 begge to. De siger godt nok 35, men denne cyklus er alle mine tidlige babyplan teste helt hvide... og jeg plejer faktisk at få skygger, så jeg mistænker lidt, at jeg har haft en hel del bio'er de seneste måneder...
Jeg er nysgerrig på at vide om du evt. er begyndt at “leve” på en anden måde, gennem de sidste 3 år. Altså har ændret livsstil med kost og motion?
Jeg blev spontan gravid i august måned, men mistede desværre i graviditet uge 7. Det var min første graviditet nogensinde, på trods af jeg ikke har været på prævention i 6 år!
Her blot 4 uger efter har jeg fået min menstruation igen og har siden graviditeten haft fokus på hovedsageligt at spise ØKO frugt og grønsager (dagligt at spise godt med grønsager og frugt), vitaminpiller, glutenfri og ingen mejeriprodukter (da jeg ikke tåler disse), skåret ned på kød (dog masser af fed fisk), næsten ingen sukker og lange gåture. Jeg har et holistisk syn på mig selv og har fokus på hele min krop og dens system.
Jeg har lavt stofskifte som jeg siden 2019 har været i behandling for, og har derfor ekstra meget fokus på min krop og velværd. Siden min graviditet blev mit lave stofskifte pludseligt for højt. Hvilket nu har resultet i at jeg skal trappe lidt ned i min medicin. Jeg er sikker på at det blandt andet skyldtes mit fokus på min kost, som har gjort, at min krop tager ekstra godt imod min medicin og - som det er nu - ikke har behov for lige så meget medicin. Jeg tror på, at jeg snart bliver gravid igen, da jeg lytter meget til min krop og kan mærke hvad den har brug for og ikke har brug for. 
Prøv at tænk tilbage på hvilken tilstand du var i for 3-4 år siden (2018-2019) hvor du blev gravid og fik din datter. Hvad har ændret sig? Oplever du evt. andre problemer med din krop? Har du fokus på din cyklus og fordøjelsessystem samt dit blodsukker niveau? 
Anmeld
Citér