Spået til at få børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
11 svar
17 synes godt om
20. april 2021

Anonym trådstarter

Hej

Ved ikke om jeg skal tro på det, men jeg er blevet spået til at få en lille pige inde for de næste to år. 
min mand og jeg er ufrivilligt barnløse og har været det i nogle år (for en god ordens skyld vil jeg lige sige, at vi har takket nej til behandling)

Er der nogle der har prøvet det samme hvor det passede eller hvor det overhovedet ikke passede? Jeg er nysgerrig  Jeg ved nemlig ikke hvor meget jeg skal tro på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej

Ved ikke om jeg skal tro på det, men jeg er blevet spået til at få en lille pige inde for de næste to år. 
min mand og jeg er ufrivilligt barnløse og har været det i nogle år (for en god ordens skyld vil jeg lige sige, at vi har takket nej til behandling)

Er der nogle der har prøvet det samme hvor det passede eller hvor det overhovedet ikke passede? Jeg er nysgerrig  Jeg ved nemlig ikke hvor meget jeg skal tro på det

Lad være med at tro på sådan noget vrøvl. 
men jeg håber for jer at en dag at det vil lykkedes jer at få et barn.

Anmeld Citér

20. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Hej

Må jeg spørger hvorfor i takket nej til behandling?

Anmeld Citér

20. april 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Hej

Ved ikke om det kommer til at passe. Hvorfor vil I ikke i behandling hvis I er ufrivilligt barnløse..? Nogen gange er det jo ikke meget hjælp der skal til.

Anmeld Citér

20. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg vidste spørgsmålet ville komme

Vi har valgt at takke nej til behandling fordi vi simpelthen ikke har lyst. Vi har begge fået det “indledende tjek”, men jeg kunne mærke at jeg ikke havde lyst til at fortsætte behandlingen. 
Vi har indfundet os med, at hvis ikke vi får børn naturligt, så er vores skæbne sådan. Det er svært at forklare for andre, at vi ønsker børn, men ikke har noget imod ikke at få dem - giver det mening?

Anmeld Citér

20. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Vi har valgt at takke nej til behandling fordi vi simpelthen ikke har lyst. Vi har begge fået det “indledende tjek”, men jeg kunne mærke at jeg ikke havde lyst til at fortsætte behandlingen. 
Vi har indfundet os med, at hvis ikke vi får børn naturligt, så er vores skæbne sådan. Det er svært at forklare for andre, at vi ønsker børn, men ikke har noget imod ikke at få dem - giver det mening?

Virkelig jeg tar hatten af for jer. Det kaldes tålmodig mennesker, og virkelig smukt skrevet det med skæbnen. Årh hvor jeg håber at i en dag kan stå med en positiv test. Alt held og Lykke og ønsker jer det bedste.

Anmeld Citér

20. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Og husk hold jer var det spå og skidt og møg, det er ikke til nogen gavn. Hold blot på jeres tålmodighed og håb.

Anmeld Citér

20. april 2021

Lala

Profilbillede for Lala

Jeg kan godt forstå, at I har takket nej til behandling, og lader skæbnen afgøre det... det ville jeg også selv have gjort

For at svare på dit spørgsmål, så ja, jeg blev spået til at få ét barn, en pige, for mange år siden. Både af en clairvoyant og af en håndlæser. Det var ikke noget, jeg opsøgte, men de var i min omgangskreds, og tilbød selv at læse mig, så jeg tænkte "så pyt da..."

Jeg var oprindeligt frivilligt barnløs, for børn siger mig faktisk ikke rigtig noget. Ved et uheld blev jeg så gravid for nogle år siden, og jeg vidste øjeblikkeligt, at det var en pige, hvilket det så også var.

Min veninde ønskede sig inderligt en pige efter at have fået en søn, og hun gik til en clairvoyant, hvor hun fik at vide, at der var en datter på vej til hende. Det var der så ikke. Hun endte med endnu en søn og en fødselsdepression af kaliber.

Jeg skal ikke gøre mig klog på, om spådom er rigtig eller ej. Nogle gange er det, andre gange er det ikke... Det vigtigste må være, at I finder fred med det, der kommer til jer, hvad end det er børn eller ej

Anmeld Citér

20. april 2021

Kontrast

Jeg er selv meget interesseret i alternative indsigtsformer og var ved clairvoyant (så sent som i går). Jeg vil ikke sige, at jeg tror fuldt og fast på spådomme (skepsis og kritisk sans er vigtigt), men det er vigtigt at holde sig for øje, at clairvoyanter sælger en vare (deres spådom) og derfor er interesseret i at sige noget, du gerne vil høre. Så hvis du har nævnt, at du er ufrivilligt barnløs vil clairvoyanten forsøge at sælge dig et håb.

Når det så er sagt, er der jo mange, der når de opgiver fertilitetsbehandling falder til ro og pludselig bliver naturligt gravide. Men det kan man jo ikke spå om

Personligt er jeg blevet spået til at få en pige, når jeg er 38-39 år. Det er om tre år fra nu og det håber jeg ikke går i opfyldelse. 

Anmeld Citér

20. april 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Hvis du spørger mig .. nej så giver det ikke mening for mig. Men det er jo også dig det skal give mening for.
Jeg synes, at det at få børn er så  altoverskyggende/ afgørende beslutning for hvordan resten af ens liv bliver. Man bliver formet af at få børn. Så jeg ville gøre alt for ikke at få dem (hvis jeg ikke ønskede dem) og alt for at få dem (hvis jeg ikke kunne få dem og ønskede børn). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.