Jeg kan godt forstå, at I har takket nej til behandling, og lader skæbnen afgøre det... det ville jeg også selv have gjort 
For at svare på dit spørgsmål, så ja, jeg blev spået til at få ét barn, en pige, for mange år siden. Både af en clairvoyant og af en håndlæser. Det var ikke noget, jeg opsøgte, men de var i min omgangskreds, og tilbød selv at læse mig, så jeg tænkte "så pyt da..."
Jeg var oprindeligt frivilligt barnløs, for børn siger mig faktisk ikke rigtig noget. Ved et uheld blev jeg så gravid for nogle år siden, og jeg vidste øjeblikkeligt, at det var en pige, hvilket det så også var.
Min veninde ønskede sig inderligt en pige efter at have fået en søn, og hun gik til en clairvoyant, hvor hun fik at vide, at der var en datter på vej til hende. Det var der så ikke. Hun endte med endnu en søn og en fødselsdepression af kaliber.
Jeg skal ikke gøre mig klog på, om spådom er rigtig eller ej. Nogle gange er det, andre gange er det ikke... Det vigtigste må være, at I finder fred med det, der kommer til jer, hvad end det er børn eller ej 
Anmeld
Citér