Er der en dagplejemor her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2021

Anonym trådstarter

Hej, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt her.. sagen er den at jeg skal til jobsamtale i morgen som dagplejemor (mit drømmejob)  jeg er såå glad

hvad spurgte de jer om til jobsamtalen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2021

Anonym

Nyansat dagplejer, endnu ikke startet, men samtalen husker jeg tydeligt ��

Hvad man vil lave med børnene, hvor man vil pusle, hvor man vil lege, hvor de skal sove, hvordan man vil takle “svære” forældre og forældre der ikke snakker dansk, hvad man forestiller sig ved stillingen som dp, hvordan man har det med selv at skulle opsøge sparring ved kollegaer da de jo ikke lige er samme sted som dig, hvad man vil lave ude/inde, hvad man finder udfordrende i samspil med børn, hvad man kan blive stresset af i samspil med børn, kendskab til læreplanerne, kendskab til kommunens værdier og meget mere, og en af de vigtigere...hvordan man som familie tænker det vil fungere at man arbejder i eget hjem som dp, hvad ens partner siger....selvfølgelig også de obligatoriske hvorfor søgte du osv...

HELD OG LYKKE! Jeg glæder mig selv utrolig meget til at starte lige om lidt

Anmeld Citér

19. april 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nyansat dagplejer, endnu ikke startet, men samtalen husker jeg tydeligt ��

Hvad man vil lave med børnene, hvor man vil pusle, hvor man vil lege, hvor de skal sove, hvordan man vil takle “svære” forældre og forældre der ikke snakker dansk, hvad man forestiller sig ved stillingen som dp, hvordan man har det med selv at skulle opsøge sparring ved kollegaer da de jo ikke lige er samme sted som dig, hvad man vil lave ude/inde, hvad man finder udfordrende i samspil med børn, hvad man kan blive stresset af i samspil med børn, kendskab til læreplanerne, kendskab til kommunens værdier og meget mere, og en af de vigtigere...hvordan man som familie tænker det vil fungere at man arbejder i eget hjem som dp, hvad ens partner siger....selvfølgelig også de obligatoriske hvorfor søgte du osv...

HELD OG LYKKE! Jeg glæder mig selv utrolig meget til at starte lige om lidt

TUSIND mange tak for dit svar  jeg er så glad for at du skrev  hvor har det hjulpet mig til at kunne forberede mig lidt  tak tak tak!!! 

og tillykke med jobbet

Anmeld Citér

19. april 2021

Anonym

Jeg forberedte mig, ved at læse om kommunens værdier på hjemmesiden. Det er guldværd.

Derudover kan jeg måske berolige dig...der er normalt ikke ret mange der søger stillingen som dagplejer. Jeg var den eneste der havde søgt stillingen.

Håber det går godt opdater endelig hvordan samtalen går

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.