Ondt efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.095 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Happy

Hej , er der andre har har været øm efter sex. Jeg er kun i uge 16 men synes faktisk at lige siden jeg er blevet gravid, har jeg været meget meget øm efter sex. Dvs. det er mere at det svier, ligesom hvis man har svamp (det har jeg ikke), men det er kun på "bagvæggen" og "sidevæggen" af skeden at det svier rigtig meget, føles også lidt hævet og det var jeg ikke efter sex før jeg blev gravid.

Hvis jeg går i bad lige bagefter så går det relativt hurtigt væk og jeg har det aldrig, kun efter sex.

Andre der har det lignenden? Det er ret irriterende for ødelægger jo ens sexlyst når man ved hvad der er i vente:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

tb

Happy skriver:

Hej , er der andre har har været øm efter sex. Jeg er kun i uge 16 men synes faktisk at lige siden jeg er blevet gravid, har jeg været meget meget øm efter sex. Dvs. det er mere at det svier, ligesom hvis man har svamp (det har jeg ikke), men det er kun på "bagvæggen" og "sidevæggen" af skeden at det svier rigtig meget, føles også lidt hævet og det var jeg ikke efter sex før jeg blev gravid.

Hvis jeg går i bad lige bagefter så går det relativt hurtigt væk og jeg har det aldrig, kun efter sex.

Andre der har det lignenden? Det er ret irriterende for ødelægger jo ens sexlyst når man ved hvad der er i vente:-(

jeg har det lidt på samme måde.. har os svien efter sex, men efter en lille afskyldning så går det hurtigt over igen.. føler selv at man er blevet lidt mere hævet 'dernede', så ved ikke om det kan have noget med det at gøre...

Tina 

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Lidt mere hævet dernede skriver du... Øv, jeg troede bare jeg havde været go til at lave mine knibeøvelser, og dermed blevet lidt mere stram! Griner.....

Nå til emnet.....

Jeg har også ondt efter sex, og mens vi har sex.... Nu har jeg i det hele taget mistet total lysten til sex, men når det endelig er der, så gør det ondt!  Ved mig er det ik svien, nærmere en trykkende fornemmelse.... AV! Lige som om han støder på noget der er meget ømt!

Anmeld

26. oktober 2009

Happy

tb skriver:

jeg har det lidt på samme måde.. har os svien efter sex, men efter en lille afskyldning så går det hurtigt over igen.. føler selv at man er blevet lidt mere hævet 'dernede', så ved ikke om det kan have noget med det at gøre...

Tina 

Ej hvor rart at vide det ikke kun er mig.

Jeg havde tænkt mig at bede min kæreste om at trække sig ud næste gang inden han kommer for at se om det er hans sæd der ikke passer sammen med mig dernede i øjeblikket, eller om det er at man "slider" dernede ved bare at dyrke sex.

det er bare irriterende for sexen er jo dejlig men man gider næsten ikke når man ved to min. efter svier det. Men er helt enig i at det er kun et stykke tid, men det stykke tid er rigeligt til at blive afholdningskvinde:-)

Anmeld

26. oktober 2009

tb

Happy skriver:

Ej hvor rart at vide det ikke kun er mig.

Jeg havde tænkt mig at bede min kæreste om at trække sig ud næste gang inden han kommer for at se om det er hans sæd der ikke passer sammen med mig dernede i øjeblikket, eller om det er at man "slider" dernede ved bare at dyrke sex.

det er bare irriterende for sexen er jo dejlig men man gider næsten ikke når man ved to min. efter svier det. Men er helt enig i at det er kun et stykke tid, men det stykke tid er rigeligt til at blive afholdningskvinde:-)

helt enig.. det er ikke den store lyst man har for tiden i forvejen, synes jeg.. og så slet ikke når man ved at det så gør lidt ondt imens og bagefter.. men man bliver jo os nødt til at holde lidt gang i romancen  og så må man tage det som det er.. hehe.. men bliver det værre, så må man selvfølgelig tage den derfra..

Anmeld

26. oktober 2009

frk andreasen

Happy skriver:

jeg har det osse sådan, er osse hævet .. hmm troede bare det kun var mig.  

tanja 19+1

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

Lidt mere hævet dernede skriver du... Øv, jeg troede bare jeg havde været go til at lave mine knibeøvelser, og dermed blevet lidt mere stram! Griner.....

Nå til emnet.....

Jeg har også ondt efter sex, og mens vi har sex.... Nu har jeg i det hele taget mistet total lysten til sex, men når det endelig er der, så gør det ondt!  Ved mig er det ik svien, nærmere en trykkende fornemmelse.... AV! Lige som om han støder på noget der er meget ømt!

sådan har jeg det også, av av.. min lyst er også mindre.. stakkels mænd..

Anmeld

26. oktober 2009

frk andreasen

sådan tænker jeg osse stakkels mænd. når ens lyst helt er i bund..

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

sådan tænker jeg osse stakkels mænd. når ens lyst helt er i bund..

min mand er ikke tilfreds da..

Anmeld

26. oktober 2009

frk andreasen

karina22 skriver:

min mand er ikke tilfreds da..

nej det er min så sandelig heller ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.