Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2021

BlobBob

Jeg har brug for hjælp til at bedømme en test fra i morges. 

Jeg tror den er negativ, men jeg bliver ved med at gå at spekulere på den. Jeg har prøvet at blive gravid siden december uden held, og det er første gang jeg har en test jeg er i tvivl om. 

Jeg burde være 4+1 i dag eller deromkring. Jeg tog en test i går aftes som helt sikkert var negativ (RFSU tidlig test.)

Her til morgen tog jeg en alm fra babyplan. Begge billeder af samme test, men lyset var lidt forskelligt. 

Er der overhovedet noget at se eller er jeg begyndt at overfortolke? Min kæreste ser ingenting. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2021

AnoMor

BlobBob skriver:

Jeg har brug for hjælp til at bedømme en test fra i morges. 

Jeg tror den er negativ, men jeg bliver ved med at gå at spekulere på den. Jeg har prøvet at blive gravid siden december uden held, og det er første gang jeg har en test jeg er i tvivl om. 

Jeg burde være 4+1 i dag eller deromkring. Jeg tog en test i går aftes som helt sikkert var negativ (RFSU tidlig test.)

Her til morgen tog jeg en alm fra babyplan. Begge billeder af samme test, men lyset var lidt forskelligt. 

Er der overhovedet noget at se eller er jeg begyndt at overfortolke? Min kæreste ser ingenting. 

Jeg synes godt jeg kan se en streg. Ville prøve og teste igen om et par dage hvis mens stadig udebliver.

Anmeld Citér

18. april 2021

BlobBob

Tak for svar��

Jeg blev lidt for utålmodig og tog en tidlig test fra babyplan her til eftermiddag, som jeg synes er lidt mere tydelig..

Men nu vil jeg forsøge at gøre som du siger, og lade være med at teste et par dage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. april 2021

KKLA

Profilbillede for KKLA

Tak for svar��

Jeg blev lidt for utålmodig og tog en tidlig test fra babyplan her til eftermiddag, som jeg synes er lidt mere tydelig..

Men nu vil jeg forsøge at gøre som du siger, og lade være med at teste et par dage. 

Den der ser positiv ud

Anmeld Citér

18. april 2021

Charl90

Den fra i eftermiddags det bestemt lovende ud�� om et par dage skulle den gerne være tydeligere ��

Anmeld Citér

19. april 2021

BlobBob

Nå, er begyndt at bløde i dag. Så det bliver ikke denne gang desværre, men tak for svar. 

Anmeld Citér

19. april 2021

131010

BlobBob skriver:

Nå, er begyndt at bløde i dag. Så det bliver ikke denne gang desværre, men tak for svar. 

Synes din test ser positiv ud. Man kan godt bløde lidt selvom man er gravid, så længe det ikke er full-on mens. Jeg siger det ikke for at få dine forhåbninger op, men bare så du er opmærksom.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.