Nu har jeg slæbt Livas Juno seng i kælderen. Jeg har længe gerne ville male den men har ikke lige kunne tage mig sammen. Den ene tremmeside er også noget smadret så den skal laves.
Nå men nu er den i kælderen så nu håber jeg at jeg kan tage mig sammen.
Den er lyseblå nu, og har faktisk været den farve al den tid den har været i familien
Tror alle os fætre og kusiner har sovet i den.
Så har næsten synes det var lidt ærgeligt at male den, men nu ser den efterhånden så slidt ud at det er for meget 
Samtidig har jeg et gammel sminkebord jeg har arvet fra min mormor. Det bliver ikke rigtig brugt. Det står bare i soveværelset og fylder. Carsten ville elske at det blev smidt ud, men det skal det bare ikke! 
Men igår kom jeg på den geniale idé at det kunne komme ind til Liva og stå. Om et par år synes hun sikkert det er sjovt at have sådan et bord. Så idag skal det også slæbes i kælderen. Det trænger også til en gang maling og noget nyt stof.
Glæder mig faktisk lidt til at komme igang med projekterne.... og så tænker jeg jo lidt at når nu jeg har skrevet det herinde så er jeg jo nødt til at få det gjort inden for nærmeste fremtid 
Hav en god dag.
Anmeld