Sætte ting i stand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

TbCp

Nu har jeg slæbt Livas Juno seng i kælderen. Jeg har længe gerne ville male den men har ikke lige kunne tage mig sammen. Den ene tremmeside er også noget smadret så den skal laves.
Nå men nu er den i kælderen så nu håber jeg at jeg kan tage mig sammen.
Den er lyseblå nu, og har faktisk været den farve al den tid den har været i familien Tror alle os fætre og kusiner har sovet i den.
Så har næsten synes det var lidt ærgeligt at male den, men nu ser den efterhånden så slidt ud at det er for meget

Samtidig har jeg et gammel sminkebord jeg har arvet fra min mormor. Det bliver ikke rigtig brugt. Det står bare i soveværelset og fylder. Carsten ville elske at det blev smidt ud, men det skal  det bare ikke!
Men igår kom jeg på den geniale idé at det kunne komme ind til Liva og stå. Om et par år synes hun sikkert det er sjovt at have sådan et bord. Så idag skal det også slæbes i kælderen. Det trænger også til en gang maling og noget nyt stof.

Glæder mig faktisk lidt til at komme igang med projekterne.... og så tænker jeg jo lidt at når nu jeg har skrevet det herinde så er jeg jo nødt til at få det gjort inden for nærmeste fremtid

Hav en god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

JustAnotherName

Det kan være godt nok at "forpligte sig selv" ved at sige det højt til andre

Så skal jeg da nok melde mig til tjeneste, og holde dig oppe på det, haha.
Ej, det finder du nu nok helt selv ud af på egen hånd, er jeg ret sikker på

Men hva så - har du allerede taget hul på projektet, eller får det lov til at stå og vente en tid ??

Knus herfra....

Anmeld

26. oktober 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Det kan være godt nok at "forpligte sig selv" ved at sige det højt til andre

Så skal jeg da nok melde mig til tjeneste, og holde dig oppe på det, haha.
Ej, det finder du nu nok helt selv ud af på egen hånd, er jeg ret sikker på

Men hva så - har du allerede taget hul på projektet, eller får det lov til at stå og vente en tid ??

Knus herfra....

Jeg satser på at starte på det imorgen eftermiddag/aften eller onsdag aften. Carsten er afsted hele onsdag til sen aften, så når jeg har fri kan jeg sagtens smutte i kælderen og arbejde lidt og så igen når Liva er puttet i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.