Endnu en.. positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2021

Anonym trådstarter

Hej alle I flinke mennesker,

Jeg tog en graviditetstest i går, hvor jeg syntes at jeg kunne ane en streg. Derfor tog jeg en igen i dag, og synes at stregen er blevet tydeligere - jeg burde være 3+6, hvis den er der.

Som I måske også har oplevet, så er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke resultatet. Derfor ville jeg høre, om I også ser en positiv test?

Billedet hvor den ligger på træ er fra i går og billedet ud i rummet er fra i dag. Jeg håber at I kan og vil hjælpe ❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2021

BabyIgen2022

Anonym skriver:

Jeg tog en graviditetstest i går, hvor jeg syntes at jeg kunne ane en streg. Derfor tog jeg en igen i dag, og synes at stregen er blevet tydeligere - jeg burde være 3+6, hvis den er der.

Som I måske også har oplevet, så er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke resultatet. Derfor ville jeg høre, om I også ser en positiv test?

Billedet hvor den ligger på træ er fra i går og billedet ud i rummet er fra i dag. Jeg håber at I kan og vil hjælpe ❤️

Hvad er du i tvivl om? Den er da positiv? Den skal ikke blive lige så tydelig som kontrolstregen... Tillykke...

Anmeld Citér

16. april 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Hvad er du i tvivl om? Den er da positiv? Den skal ikke blive lige så tydelig som kontrolstregen... Tillykke...

Jeg var bare i tvivl om, når stregen stadig er utydelig, om man så kan regne med en positiv eller om det kan være en skyggestreg. Har ikke prøvet det før. Men tusind tak for svar ��

Anmeld Citér

16. april 2021

Kir

Tillykke Nr 2 er helt sikkert positiv, det betyder ikke noget at den ikke er helt så tydelig som kontrolstregen. 

Anmeld Citér

16. april 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Tillykke - den er positiv

Anmeld Citér

16. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Den er klart positiv. Den er ikke engang utydelig. Tillykke

Anmeld Citér

16. april 2021

Baby.mamma

Positiv, tillykke

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er positiv tillykke med graviditet

Anmeld Citér

16. april 2021

Charl90

Klart positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.