Hvad arbejder du med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
11 svar
4 synes godt om
14. april 2021

Anonym trådstarter

Er du landet på rette hylde?

Står du glad op om morgenen og tænker YUHUU jeg skal på job og lave det jeg elsker, tiden flyver bare afsted?

Arbejder du med det du er uddannet til/som?

Personligt er jeg ikke glad, arbejder indenfor det jeg er uddannet til, men føler ikke at det er det rigtige. Det er en meget mandedomineret verden jeg er i og jeg føler mig så DUM ofte, fordi jeg ikke har en håndværksmæssig baggrund, som der ville hjælpe mig max i dagligdagen. Render ofte panden mod en mur og får den der følelse af at det er forkert, det jeg bruger hver dag og mange timer på.

Men ved faktisk ikke hvad jeg så hellere vil arbejde med.

Jeg er dybt misundelig på dem der bare ved hvad der gør dem glade at arbejde med hver dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2021

serinasmor

Anonym skriver:

Står du glad op om morgenen og tænker YUHUU jeg skal på job og lave det jeg elsker, tiden flyver bare afsted?

Personligt er jeg ikke glad, arbejder indenfor det jeg er uddannet til, men føler ikke at det er det rigtige. Det er en meget mandedomineret verden jeg er i og jeg føler mig så DUM ofte, fordi jeg ikke har en håndværksmæssig baggrund, som der ville hjælpe mig max i dagligdagen. Render ofte panden mod en mur og får den der følelse af at det er forkert, det jeg bruger hver dag og mange timer på.

Jeg er dybt misundelig på dem der bare ved hvad der gør dem glade at arbejde med hver dag.

Jeg er selvstændig grafiker og JA jeg er landet på rette hylde.

Jeg ELSKER det. Min hverdag og friheden i at være selvstændig. 

(det er ikke for alle og det er også hårdt i perioder - men JEG elsker det)

I mine øjne er livet for kort til at lave noget man ikke har det godt i. Derfor har jeg de her spørgsmål til dig: 

1: Hvad er det du laver?