Skomærke til babyfødder med en høj vrist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.861 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

qp

Jeg har en lille bamsemand hvis fødder har en MEGA høj vrist!

Jeg har været i flere forretninger men har virkelig ikke kunne finde en god støvle som passer til hans fødder. De eneste han kan bruge er nogle baby begyndersko som jo ikke holder kulden ude i længden.

Er der nogle af jer der kan anbefalle nogle skomærker der laver sko i str 21 til en HØJ VRIST?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Muffinmus

hmm, jeg havde skofus til min søn sidste år...og ecco. der er en god ecco og en dårlig. Så du skal prøve mere end 1 type af samme sko. En er stor den anden er smal i det.

Men Skofussen sad klart super godt på foden.

Anmeld

26. oktober 2009

anna-jonas

Angulus laver sko til høj vrist..........................men hvis han har den karakteristiske fedtboble på forfoden, kan det blive er problem. Ellers er Adi god til brede og små tykke fødder.

Mette

Anmeld

26. oktober 2009

qp

hmm, jeg havde skofus til min søn sidste år...og ecco. der er en god ecco og en dårlig. Så du skal prøve mere end 1 type af samme sko. En er stor den anden er smal i det.

Men Skofussen sad klart super godt på foden.

Er det den Ecco der hedder "lite" der er den større??? Synes jeg har hørt noget om det. Skofus har netop ingenting vi kan bruge, har endda været i flere af deres forretninger da der i nogle ikke er et særlig bredt udvalg.

Anmeld

26. oktober 2009

qp

Anna-jonas skriver:

Angulus laver sko til høj vrist..........................men hvis han har den karakteristiske fedtboble på forfoden, kan det blive er problem. Ellers er Adi god til brede og små tykke fødder.

Mette

Ja så er det med, at finde en forretning der forhandler de mærker - ik så smart, at shoppe online liiige i dette tilfælde

Anmeld

26. oktober 2009

Muffinmus

Ja, udvalget i skofus er ikke stort i år, derfor jeg ikke har skofus i år.

Du er nødt til at prøve dig frem, tror faktisk ecco har 34 modeller, så det er lige med at finde den rigtige. Ja Angulus laver også brede støvler, men det er en smags sag og synes det er den grimmeste sko i verden:-)

Hmmm Har købt Adi en enkelt gang her til min søn, men synes ikke det er den bedste sko til ham, lidt for smal i det, den køber vi vist ikke igen.

Altså, børnesko er en jungle, man skal prøve så meget før man finder den rigtige støvle og det ene mærke kan være godt det ene år og næste år er det et andet mærke der passer bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.