Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. april 2021

Baby2022

Hej!

Jeg har taget denne test fra Babyplan her til morgen. Jeg er ca. 3+1/3+2. 
I går sen eftermiddag havde jeg en svag lyserød blødning der kun kom på papiret og kun var der den ene gang. Tænkte straks at jeg måtte tage en test her til morgen

Jeg ved det er tidligt, og måske endda FOR tidligt at teste, men jeg synes nu jeg kan ane en meget meget svag streg på min test  Er det ren ønsketænkning? Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2021

Lymi

Jeg kan ikke sige noget, som jeg med sikkerhed vil tolke som en streg mere. Tænker den er negativ. 

Anmeld Citér

14. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den ser desværre negativ ud. Men du tester også alt alt for tidlig. Test igen først på forventet mens dag, hvis du ikke har fået din mens til den tid.  Finger for dig, giv gerne en Update

Anmeld Citér

14. april 2021

BabyIgen2022

Mjah, på de tidligere der har jeg haft streger hver måned omkring det tidspunkt. Enten har der været et hav af bio'er (for jeg får negativ, så snart mens kommer), eller også har jeg åbenbart en hcg stigning efter ægløsning eller frembringer udelukkende periodisk skyggestreger. Sidste måned havde jeg lyserød pletter omkring 2+5, 2+6... masser af skygger på diverse tests, men mens kom...

Anmeld Citér

18. april 2021

Baby2022

Nå, der har desværre ikke rigtig været udvikling i mine tests, men nu har jeg testet på eftermiddagsurin og bare kald mig dum, men jeg synes jeg ser en svag streg!!!

Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. april 2021

AnoMor

Baby2022 skriver:

Nå, der har desværre ikke rigtig været udvikling i mine tests, men nu har jeg testet på eftermiddagsurin og bare kald mig dum, men jeg synes jeg ser en svag streg!!!

Hvad siger I?

Ville aldrig kalde dig dum. Men nej. Jeg ser ingen ekstra streg desværre.

Vent med at teste igen til du ved om mens udebliver. 

Anmeld Citér

18. april 2021

BabyIgen2022

Jeg ser desværre heller ikke noget. Men det betyder jo ikke, at den ikke godt kan være der. Måske den bare er svær at fange på billeder.

Anmeld Citér

18. april 2021

AnoMor

BabyIgen2022 skriver:

Jeg ser desværre heller ikke noget. Men det betyder jo ikke, at den ikke godt kan være der. Måske den bare er svær at fange på billeder.

Det er nemlig rigtigt. Vi kan jo kun tage udgangspunkt i billederne og det er jo stadig tidligt du tester. Plus det kan være en slow starter. Så igen. Vent nogle dage og giv kroppen tid til at danne hcg inden du tester igen

Anmeld Citér

19. april 2021

Baby2022

Nå, min mens kom for fuld skrue her til morgen. Så ingen gevinst denne gang desværre

Anmeld Citér

19. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Baby2022 skriver:

Nå, min mens kom for fuld skrue her til morgen. Så ingen gevinst denne gang desværre

Det var øv.  Men det skal nok ske en dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.