Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her i nat er jeg begyndt at få plukveer. de gør ikke ondt .. de går godt nok ikke hele vej rundt men et par stykker er (har ellers ikke haft plukveer) de tager heller ikke ved så jeg håber at der snart kommer veer der tager godt ved.. Så jeg håber at jeg i morgen kan fortælle at jeg har født og at hun ikke bare har taget røven på mig
Jeg tør ikke at gå i seng da manden er på nat og vis nu de skulle begynde som "torden" som de har gjort de andre gange.. og der kan gå op til en time før han er hjemme Men har kontak med ham hele tiden..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen Så håber jeg da, at den snart går rigtig igang
ville også ønske vores lille mand snart ville ud. jeg har haft plukveer siden uge 30 men de sidste 14 dage er de blevet værre og specialt den sidste uge.
sender en gang vestøv til dig
christina 37+4
uha held og lykke, og god fornøjelse....
Her er ikke sket så meget.. men stadig uro i maven Har haft et par stykker er niver godt..
4kløver skriver: Her er ikke sket så meget.. men stadig uro i maven Har haft et par stykker er niver godt..
Godmorgen.. Ville blot høre hvordan det står til med "veerne"...
Nu må den lille guldklump komme ud snart , så vi ka' se billederne ..
christina2412 skriver: jamen Så håber jeg da, at den snart går rigtig igang ville også ønske vores lille mand snart ville ud. jeg har haft plukveer siden uge 30 men de sidste 14 dage er de blevet værre og specialt den sidste uge. sender en gang vestøv til dig christina 37+4
os send det støv til mig ... termin i dag ... havde en lille smule pluk veer i går - men ikk tegn på der snart sker noget...
*************VESTØV***************
Kh
Rosa
Her er lidt vestøv til dig
weeeeee
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128