Jeg går og føler mig smådeprimeret efter et brud med min ekskæreste. Det er tre måneder siden, at det lykkedes mig at bryde med ham. Vi havde været sammen i to år og det var et meget stormfuldt forhold, fyldt med sex og forelskelse, men også med jalousi og skænderier. Tiden her bagefter har jeg brugt på job og fritidsinteresser, og venner og familie. Det er bare som om, at alt hvad jeg kaster mig over føles tomt og hult. Jeg er taknemmelig over de gode ting jeg har i mit liv, det er jeg virkelig, men jeg har svært ved at opnå samme begejstring for tingene efter min eks. Alt føles bare gråt. Det er som om, at selvom jeg blev skidt behandlet følte jeg mig virkelig levende sammen med min ekskæreste. Nu føler jeg mig mere bare til stede, hvis det giver nogen mening?
Hvad skal jeg gøre? Jeg ønsker ikke at gå tilbage til ham, men jeg savner min livsgnist. Vi har ikke fælles børn, så der er ingen kontakt mellem os overhovedet. Kan det være sådan, at jeg har vænnet mig til, at livet skal bestå af følelsesmæssige ekstremer og derfor skal bruge tid på at vænne mig til et "normalt" liv?
Anmeld
Citér