Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har taget denne tidlig test. Ser I også noget
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2021bebs skriver: Har taget denne tidlig test. Ser I også noget
Jeps hvor langt er du henne?
Synes den er ret tydelig. Behøver ikke engang zoome ind.
Lambi90 skriver: Jeps hvor langt er du henne?
Det er for vildt, hvis det er rigtigt. Jeg har meget uregelmæssig mens grundet PCO, og har ikke haft mens i 90 dage nu. Så jeg aner ikke hvornår jeg har haft ægløsning jeg er i chock
Man kan tydelig se stregen stort tillykke. Hvor tidlig har du testet?
Love Angel skriver: Man kan tydelig se stregen stort tillykke. Hvor tidlig har du testet?
Aner det ikke har ikke haft mens i 3 måneder. Så har ikke styr på ægløsning heller. Hvad ville i gætte på ud fra stregen?
2021bebs skriver: Aner det ikke har ikke haft mens i 3 måneder. Så har ikke styr på ægløsning heller. Hvad ville i gætte på ud fra stregen?
Nårh okay. Og stregen kan umulig fortælle dig hvor langt du er henne. Den fortæller kun at der er hcg i kroppen.
Har netop taget en almindelig valmed som ser indtil at være helt negativ hvad kan det skyldes? Noget med at den ikke kan måle samme niveau af hcg som tidlig test? Burde der ikke komme en svag streg?
Fornemmer en streg, men ikke om der er farve i
2021bebs skriver: Har netop taget en almindelig valmed som ser indtil at være helt negativ hvad kan det skyldes? Noget med at den ikke kan måle samme niveau af hcg som tidlig test? Burde der ikke komme en svag streg?
Kan du sætte et billede ind af testen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128