Hvordan siger man det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2021

Anonym trådstarter

Hej jeg vil gerne skilles fra min mand efter en del år sammen. Men jeg er simpelthen i tvivl om hvordan man siger sådan noget? Vi har et barn sammen.

det er pisse hårdt at stå i. Og det sværeste for mig er at sige det. Jeg frygter hans reaktion, da jeg ved at han vil blive sønderknust, men jeg elsker ham ikke længere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

Baby.mamma

Jeg satte mig stille og roligt ned med ham og tog snakken. Han blev rigtig ked af det, og var meget uforstående og virkede overrasket. Bad om at jeg ikke gik. Men han har aldrig behandlet mig pænt, og de sidste par år var følelserne døde fra min side af, og nu var jeg klar.

Jeg ved ikke, hvordan den bedste måde er, men i hvert fald noget, hvor barn/børn ikke er hjemme, og at tage snakken stille og roligt og få svaret på de spørgsmål, han må have, så han får en forståelse for, hvorfor, man vælger at gå. 

Held og lykke

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Jeg satte mig stille og roligt ned med ham og tog snakken. Han blev rigtig ked af det, og var meget uforstående og virkede overrasket. Bad om at jeg ikke gik. Men han har aldrig behandlet mig pænt, og de sidste par år var følelserne døde fra min side af, og nu var jeg klar.

Jeg ved ikke, hvordan den bedste måde er, men i hvert fald noget, hvor barn/børn ikke er hjemme, og at tage snakken stille og roligt og få svaret på de spørgsmål, han må have, så han får en forståelse for, hvorfor, man vælger at gå. 

Held og lykke

Okay tak for dit råd

Det bliver møg svært

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.