Hvordan havde I det op til jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2021

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg havde termin for 3 dage siden og er virkelig ved at være utålmodig nu. 

De sidste par dage har jeg haft det som om jeg har været ude og ride, som om mine knogler på en måde rammer mod hinanden dernede? Jeg har et par nætter haft dårlig/tynd mave, menses smerter og spændinger i maven. Men intet tegn på blødning eller slimprop... 

Hvordan har I haft det op til jeres fødsel? 

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg havde termin for 3 dage siden og er virkelig ved at være utålmodig nu. 

De sidste par dage har jeg haft det som om jeg har været ude og ride, som om mine knogler på en måde rammer mod hinanden dernede? Jeg har et par nætter haft dårlig/tynd mave, menses smerter og spændinger i maven. Men intet tegn på blødning eller slimprop... 

Hvordan har I haft det op til jeres fødsel? 

Mvh

Jeg gik kun en dag over tid inden første ve. 
men i op til 3 uger før havde jeg bare en masse ubehag i kroppen, tyngdefornemmelse i underlivet, og ekstra træt. Også gik slimproppen første gang et par uger før. 

Anmeld Citér

8. april 2021

Emiliaa92

Jeg havde slet ingen tegn. Jeg gik 1 uge over, og en aften gik vandet bare

Men dine smerter, kunne da godt lyde somom baby er på vej helt ned og ligger sig helt klar.

ih hvor spændende

Anmeld Citér

8. april 2021

Konjac

Profilbillede for Konjac

Jeg havde begge gange utrolig tynd mave i 2 dage inden veerne gik i gang. Ellers ingen andre symptomer.

Jeg synes det lyder som om din krop er ved at gøre sig klar. Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Jeg havde begge gange utrolig tynd mave i 2 dage inden veerne gik i gang. Ellers ingen andre symptomer.

Jeg synes det lyder som om din krop er ved at gøre sig klar. Held og lykke med det hele

Mange tak ��

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Jeg havde slet ingen tegn. Jeg gik 1 uge over, og en aften gik vandet bare

Men dine smerter, kunne da godt lyde somom baby er på vej helt ned og ligger sig helt klar.

ih hvor spændende

Årh men jeg troede hun allerede lå helt klar bliver spændende at se, tak for dit svar

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg gik kun en dag over tid inden første ve. 
men i op til 3 uger før havde jeg bare en masse ubehag i kroppen, tyngdefornemmelse i underlivet, og ekstra træt. Også gik slimproppen første gang et par uger før. 

Okay, så den gik flere gange? Jeg håber egentlig bare vandet går, så man ikke er i tvivl. Mærker hele tiden noget hvor jeg tænker gad vide om det udvikler sig til veer....

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Okay, så den gik flere gange? Jeg håber egentlig bare vandet går, så man ikke er i tvivl. Mærker hele tiden noget hvor jeg tænker gad vide om det udvikler sig til veer....

Ja den gik 3 gange.

jeg fik først vaneafhængige da jeg var i aktiv fødsel. Kan huske jeg fik at vide til fødselsforberedelse at vandet sjældent går inden aktiv fødsel. Men om det er rigtigt ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja den gik 3 gange.

jeg fik først vaneafhængige da jeg var i aktiv fødsel. Kan huske jeg fik at vide til fødselsforberedelse at vandet sjældent går inden aktiv fødsel. Men om det er rigtigt ved jeg ikke. 

Ja det har jeg også hørt, noget med 10%, men det havde da klart været det "letteste" ����‍♀️

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Ja det har jeg også hørt, noget med 10%, men det havde da klart været det "letteste" ����‍♀️

Haha ja det kan jeg kun give dig helt ret i. Så vil man ihverfald ikke være i tvivl på noget tidspunkt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.