Ødelagte briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2021

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej. 

Jeg var til fodbold i aften og fik en bold lige i sylten, hvilket resulterede i, at de gik i tre stykker (og et stykke glas i øjet og et ordenligt sæbeøje). 

Jeg er i tvivl om, hvem der skal dække brillerne. Min indboforsikring dækker men med en selvrisiko på 1000 kr. 

Ved I noget om det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2021

Anonym

Prøv at snakke med din forsikring om det i morgen, ellers tag fat i din optiker. Nogle gange har de forskellige optikerkæder samarbejde med nogle forsikringsselskaber, hvor man den vej igennem kan få ordnet sine briller  

hilsen en optiker  

Anmeld Citér

7. april 2021

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Prøv at snakke med din forsikring om det i morgen, ellers tag fat i din optiker. Nogle gange har de forskellige optikerkæder samarbejde med nogle forsikringsselskaber, hvor man den vej igennem kan få ordnet sine briller  

hilsen en optiker  

Tak for svar. Jeg skal have ringet til forsikringen i morgen. Jeg må høre dem om et evt samarbejde. 

Anmeld Citér

7. april 2021

Anonym

Jeg vil bestemt mene at det er egen forsikring der skal dække, da man jo selv vælger at gå til sport hvor det er den slags risici

Anmeld Citér

7. april 2021

Mom

Profilbillede for Mom

Det tænker jeg at din egen forsikring skal, da det er en sport du selv har valgt at deltage i.

Anmeld Citér

7. april 2021

PT

Profilbillede for PT

Tak for svar. Jeg skulle bare lige tjekke, da jeg aldrig har haft brug for min forsikring før  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.