Gravid eller skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.748 visninger
10 svar
3 synes godt om
5. april 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Hej alle. 

ser jeg syner? Troede egentlig jeg skulle have ægløsning nu, men tog en graviditetstest som blev til flere, da jeg synes min krop opfører sig anderledes.. hvad siger i ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2021

AnoMor

Sessi skriver:

Hej alle. 

ser jeg syner? Troede egentlig jeg skulle have ægløsning nu, men tog en graviditetstest som blev til flere, da jeg synes min krop opfører sig anderledes.. hvad siger i ? 

Jeg vil bestemt ikke kalde dem skyggestreger. Synes det er flot farve i. Og de er endda kraftigere end min egen var. Tillykke

Anmeld Citér

5. april 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ved slet ikke hvordan du kan være i tvivl ;-) der er jo 2  tydelige streger som ikke er til at tage fejl af, på samtlige tests :-D 

Anmeld Citér

5. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De er flot tydelig. Er den sidste graviditets test altså den som er i et billede for sig?

Anmeld Citér

5. april 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Love Angel skriver:

De er flot tydelig. Er den sidste graviditets test altså den som er i et billede for sig?

De er alle graviditetsteste.. er heeeelt rundt på kareten. Troede jeg skulle have ægløsning nu. Min cyklus har levet sit eget liv efter pillerne  man tør næsten ikke tro på det

Anmeld Citér

5. april 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Drønede lige i Aldi for at købe en test af et tredje mærke.. den giver også to streger☺️ De er ikke så tydelige endnu så man tør næsten ikke tro på det ����������

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. april 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
AnoMor skriver:

Jeg vil bestemt ikke kalde dem skyggestreger. Synes det er flot farve i. Og de er endda kraftigere end min egen var. Tillykke

Tusind tak for svar.. lige et forsigtigt spørgsmål mere: testene fra i morges kontra dem her fra igår aftes, er ikke blevet mere tydelige.. er det ok, eller giver det anledning til bekymring?

Anmeld Citér

6. april 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mor11 skriver:

Jeg ved slet ikke hvordan du kan være i tvivl ;-) der er jo 2  tydelige streger som ikke er til at tage fejl af, på samtlige tests :-D 

Tusind tak for svar.. lige et forsigtigt spørgsmål mere: testene fra i morges kontra dem her fra igår aftes, er ikke blevet mere tydelige.. er det ok, eller giver det anledning til bekymring?

Anmeld Citér

6. april 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sessi skriver:

Det er ok og du skal stoppe med at tage flere tests. Det giver dig helt unødvendige bekymringer  

Anmeld Citér

6. april 2021

AnoMor

Sessi skriver:

Ja der er okay. Der er ingen grund til bekymring. Tydeligheden af testene eller udviklingen gør ingen forskel udover unødig bekymring. 
Så lad være at teste mere. Det er der ingen grund til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.