Par bytte. Erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.015 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2021

Anonym trådstarter

Min mand og jeg går med fantasien om et parter bytte.

Altså at man mødes med et andet par, og drikker lidt vin, også har sex med den modsatte partner.

Men da vi er helt nye i det her ved vi ikke noget om det overhovedet. Hvor finder man de andre par, hvor står det på henne osv...

Så hvis nogen har prøvet det søger vi erfaringer, har det ødelagt jeres forhold eller styrket det?

Det er selvfølgelig tilladt at skrive anonymt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2021

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg går med fantasien om et parter bytte.

Altså at man mødes med et andet par, og drikker lidt vin, også har sex med den modsatte partner.

Men da vi er helt nye i det her ved vi ikke noget om det overhovedet. Hvor finder man de andre par, hvor står det på henne osv...

Så hvis nogen har prøvet det søger vi erfaringer, har det ødelagt jeres forhold eller styrket det?

Det er selvfølgelig tilladt at skrive anonymt. 

Jeg vil anbefale jer at oprette en profil på scor.dk. Der kan i oprette en par profil og snuse rundt derinde. Der er mange par der søger partner bytte. Og der er mange der kan svare på alle jeres spørgsmål omkring emnet  

Anmeld Citér

5. april 2021

Anonym

Måske kunne det være en start for jer at besøge en swingerklub? Min mand og jeg kom lidt i en swingerklub inden vi fik børn, for at mærke om det var noget for os evt at have sex med andre. Det fede ved de gode/ordentlige swingerklubber er at alt foregår virkelig ordentlig - det er hverken klamt eller absurd de ting der foregår, og ens grænser respekteres altid. Vi kom der bare for at kigge og mærke atmosfæren. Vi var ikke nøgne (gik rundt i undertøj) og så kig vi ellers bare rundt og snusede, sad i spaen (hvor sex ikke var tilladt) og drak lidt vin i baren. Hvis jeg ikke var blevet gravid var vi helt sikkert fortsat med at komme der, og vi havde helt sikkert snakket mere med nogle af de mennesker der kom der også. For mig føltes det mere "sikkert" ikke fx at mødes hjemme hos nogen med forventninger om sex, men at vi bare var der og så kunne gøre mere hvis vi fik lyst, men at der intet forventnongspres var i starten. Så kan man jo altid tage det skridtet videre og lave private aftaler hvis man skulle få lyst.

Vi kom i en klub i København, men der ligger flere gode og velrenommerede klubber i resten af Danmark også held og lykke, det er altså spændende at udforske de fantasier der!

Anmeld Citér

9. september 2024

Anonym

Hej Vi / jeg er i samme båd. Da min mand og jeg mødtes talte vi om muligheden for at mødes med et andet par. Måske dele kys og kærtegn - Jeg tror personligt sex ville være for grænseoverskridende for mig. 

Det blev ved snakken og i dag har vi to skønne børn og et helt almindeligt praktisk monogamt liv sammen.

Jeg tænker stadig på hvordan det ville være at mødes med et andet par der har tænkt det samme, men jeg har ikke delt det med min mand - jeg er nervøs for om han vil føle det som om han ikke er nok.

Jeg elsker at se programmer hvor par udforsker deres intimitet med andre men sammen.

Jeg er glad for jeg faldt over dit indlæg, for jeg har ikke lyst til at oprette profiler på dating sider mm, da jeg slet ikke er sikker på det er for Os at åbne forholdet op.

Det er vigtigt for mig at både min mand og jeg tør kaste os ud i muligheden for at nå dertil ' - Selvfølgelig skal der være personlig kemi og en vis tiltrækning for det bliver en succes. 

Nu er det 3 år siden du lavede dette oplæg. Hvordan er det gået jer. Har I kastet jer ud i det? Jeg er mega nysgerrig. Del hvis du har lyst. 

Mvh den anonyme fra Sjælland

Anmeld Citér

9. september 2024

Hamder

Profilbillede for Hamder

Heyy

Først spring ud i det, opret en profil på scor.dk, snak med en masse par find ud af hvor i står efter dette, hvis i begge stadig er hooked, så lave en double date og mød nogle nye mennesker, og lad ting ske i jeres tempo, hav evt et stop ord hvis det bliver for meget. 

Og når det stop ord bliver sagt, af en af jer trækker i jer, uden at stille spørgsmål ved hvorfor, får en god snak. 

I får en prøvet nogle grænser, mødt en masse nye mennesker og en masse god sex hvis det hele tænder jeg så giv den gas. 

Men hvis en siger nej, siger i begge nej. 

Anmeld Citér

9. september 2024

Anonym

Hamder skriver:

Heyy

Først spring ud i det, opret en profil på scor.dk, snak med en masse par find ud af hvor i står efter dette, hvis i begge stadig er hooked, så lave en double date og mød nogle nye mennesker, og lad ting ske i jeres tempo, hav evt et stop ord hvis det bliver for meget. 

Og når det stop ord bliver sagt, af en af jer trækker i jer, uden at stille spørgsmål ved hvorfor, får en god snak. 

I får en prøvet nogle grænser, mødt en masse nye mennesker og en masse god sex hvis det hele tænder jeg så giv den gas. 

Men hvis en siger nej, siger i begge nej. 

Det er fra 2021!

Anmeld Citér

9. september 2024

Hamder

Profilbillede for Hamder
Anonym skriver:

Det er fra 2021!

Jo jo men hvem ved hvor langt de er hahaha my bad 

Anmeld Citér

11. september 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det er fra 2021!

Vedkommende har jo skrevet at de godt er klar over at tråden er 3 år gammelt.
Man kan jo godt genbruge hinanden tråde. Det gør det også mere overskueligt og brugbart for andre med færre tråde om samme emne med flere svar, i stedet for mange tråde om samme emne men med kun få svar.

Anmeld Citér

11. september 2024

Anonym

Anonym skriver:

Vedkommende har jo skrevet at de godt er klar over at tråden er 3 år gammelt.
Man kan jo godt genbruge hinanden tråde. Det gør det også mere overskueligt og brugbart for andre med færre tråde om samme emne med flere svar, i stedet for mange tråde om samme emne men med kun få svar.

Nej Hamder, som jeg svarede, vidste det ikke. Men ja måske andre kunne have brug for svar på samme spørgsmål .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.