Hej Vi / jeg er i samme båd. Da min mand og jeg mødtes talte vi om muligheden for at mødes med et andet par. Måske dele kys og kærtegn - Jeg tror personligt sex ville være for grænseoverskridende for mig.
Det blev ved snakken og i dag har vi to skønne børn og et helt almindeligt praktisk monogamt liv sammen.
Jeg tænker stadig på hvordan det ville være at mødes med et andet par der har tænkt det samme, men jeg har ikke delt det med min mand - jeg er nervøs for om han vil føle det som om han ikke er nok.
Jeg elsker at se programmer hvor par udforsker deres intimitet med andre men sammen.
Jeg er glad for jeg faldt over dit indlæg, for jeg har ikke lyst til at oprette profiler på dating sider mm, da jeg slet ikke er sikker på det er for Os at åbne forholdet op.
Det er vigtigt for mig at både min mand og jeg tør kaste os ud i muligheden for at nå dertil ' - Selvfølgelig skal der være personlig kemi og en vis tiltrækning for det bliver en succes.
Nu er det 3 år siden du lavede dette oplæg. Hvordan er det gået jer. Har I kastet jer ud i det? Jeg er mega nysgerrig. Del hvis du har lyst.
Mvh den anonyme fra Sjælland
Anmeld
Citér