Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har idag 3+5 fået en ultra svag streg på babyplan almindelig graviditetstest. Havde egentlig opgivet håbet for denne cyklus da jeg normalt kan teste positivt meget tidligt.
Er dog lidt bekymret over den meget svage streg så sent
Hvornår kunne i teste positivt?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
3+1 på babyplan alm og tidligtest
Anonym skriver: 3+1 på babyplan alm og tidligtest
Okay tænkte også mit var meget sent. Må se om det alligevel ender godt
Anonym skriver: Okay tænkte også mit var meget sent. Må se om det alligevel ender godt
Ej, 3+5 er da overhovedet ikke sent, det er mere alt for tidligt :-)
Anonym skriver: Jeg har idag 3+5 fået en ultra svag streg på babyplan almindelig graviditetstest. Havde egentlig opgivet håbet for denne cyklus da jeg normalt kan teste positivt meget tidligt. Er dog lidt bekymret over den meget svage streg så sent Hvornår kunne i teste positivt?
5+3
3+5 er på ingen måde sent
Første gang 4+3, svagt positivt
anden gang 3+1(troede på det tidspunkt at jeg var 3+6)
Jeg prøvede en tidlig test da jeg var Ca 3+4 som var bragende negativ, testede så positiv med en alm test den dag jeg skulle have mens (4+1) og er så 9+3 i dag - men jeg tror det er forskelligt hvor hurtigt man danner det stof den måler på - tror sagtens du kan teste positivt 3+5 - jeg har i hvert fald hørt om det før  så forsigtigt tillykke herfra!
3+5 er overhovedet ikke sent. Test igen om et par dage og se om stregen bliver tydeligere.
3+5 er helt vildt tidligt. Vent nu med, at teste til I omkring fem uger man kan måske få en positiv test 3+5 men abortere 4+3. Hvilket 25% gør! Eller mere måske... ved 5. Uge er man en lille smule mere sikker
Hvor er jeg bare glad for at høre det ikke er for sent... Jeg venter tålmodigt og tester igen om nogle dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128